Recensie Roxy, Leek 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vertier

Newbie
17
18/12/23
4
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nl-dame-massage-voor-nl-mannen-18-tot-70jr_6779120
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een paar weken geleden voor de eerste keer op bezoek geweest bij Roxy. Wat een prachtige maar ook spontane dame. Heerlijke erotische massage gehad, ze weet hoe dit moet, en daarna op bed belandt. Dit was zeker niet de laatste keer
 
Advertentie is op het moment van schrijven actief. De tekst is hetzelfde als Paris massage Leek toen. Dan heb ik de sterke vermoeden dat het om dezelfde dame gaat. Helaas is de advertentie van Paris nergens meer te bekennen.

But feel free to correct me if I'm wrong.
 
Advertentie is op het moment van schrijven actief. De tekst is hetzelfde als Paris massage Leek toen. Dan heb ik de sterke vermoeden dat het om dezelfde dame gaat. Helaas is de advertentie van Paris nergens meer te bekennen.

But feel free to correct me if I'm wrong.
Het betreft hier dezelfde dame inderdaad.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nl-dame-massage-voor-nl-mannen-18-tot-70jr_6779120
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Volgens mij is dit de nieuwe link van haar
klopt en was er wel eens geweest maar was elders in een hotel, mooie dame neemt tijd en wel in voor veel, haar vriendin ken ik niet maar roxy wel de moeite en de centjes waard
 
Terug
Bovenaan Onderaan