Roxy Het Hofje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
24
31/05/24
20
Enige tijd geleden bij Roxy geweest, dit is een Spaanstalige mooie dame van in de 30 met een superstrak figuur met heel lang haar,Ik was gelijk verkocht
bij haar mooie elegante verschijning .Eerst samen kennis gemaakt met een drankje en sigaretje toen de actie in 69 heb ik haar goed gelikt en ze pijpt voortreffelijk,
toen door naar de doggy en wat een prachtkont , ik zou die ster zo in de kerstboom hangen een waar meesterwerk,Ik heb de optie anaal aangevinkt en daar goed gebruik van gemaakt , met een voldaan gevoel het condoom vol gespoten ,wat na gekletst met een drankje en 125 euro afgerekend. Ik zie hier geen recensie verder van Roxy staan , of ze er nog zit geen idee.... normaal gesproken rij ik Leeuwarden voorbij maar moest in de buurt zijn dus viel dit keer niet tegen. Roxy krijgt van mij 5 sterren uiteraard. Verder waren er in het Hofje weinig dames die ik in mijn bucket lijst zou zetten.
 
Laatst bewerkt:
In Hofje heeft nooit een Roxy gezeten.

Waar dan wel?

Er zit ook nu geen Roxy in Hofje.
Ja die zat er wel , en misschien kan je de camerabeelden ff opvragen van een week of 6 geleden succes !!!! Wat ik wel weet ze vond het maar een dooie boel daar in Leeuwarden dus ze zou er wel vandoor zijn , gelijk heeft ze.
 
Moeten wij dus camerabeelden opvragen? Omdat jij met je half gebakken verhaal niet in staat bent om ons het kamernummer te geven?

En je schreef in je beginverhaal ook: ' of ze er nog zit geen idee....'

Ik weet het dus wel: Er zit geen Roxy in Hofje.

Ben er zeker lekker over heen geweest volgende keer schrijf ik helemaal geen recensies meer voor pannenkoeken als jou met je domme praatjes ik ben jou verder helemaaaaaaaal niks verplicht koekwaus er staat geneg info !!!!! als ze er vandoor is groot gelijk heeft ze en mooi pech voor jou .....
Aan de hand van de omschrijving zou hij wel eens Beatrice kunnen bedoelen. Die zit op nr. 12. Misschien noemt ze zich nu Roxy, de dames wisselen nog wel eens van alias.

Nee lelijke overjarige vrouwen skip ik, Roxy is van een heel andere caliber gelukkig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan