• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Roxy, Amsterdam (vh Den Haag) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vinstandin

Newbie
1
21/09/22
2
1
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2904342-roxy https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hello-bby_8509214
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen weekend voor het eerst bij Roxy langs geweest in Den Haag. Ik zag haar advertenties op Kinky.nl en Seksjobs https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hello-bby_8509214. (op Kinky is ze 43 en op Seksjobs 48 - vermoed dat 48 haar echte leeftijd is). Appte haar vorige week en kreeg al snel een reactie. Of ik die middag al wilde komen. Dat ging niet, maar wel in het weekend, en dat was okee. Donderdag opnieuw ge-appt en even gebeld om de afspraak rond te maken voor zaterdagmiddag, met een tikkie van €50 als vooruitbetaling. Voor vertrek met OV nog even laten weten dat ik eraan kwam. Bijna op Den Haag CS appte ze me of het ook 1,5u later kon. Nee, zei ik, dan maak ik liever rechtsomkeer. Vervolgens kon de afspraak toch op de afgesproken tijd doorgaan. Maar waar moest ik zijn? I dont know, antwoordde ze. Huh? Daarna volgde toch nog een adres. Bleek op circa 10-15min met de tram van CS, dus goed te doen. Er ging een deur open achter me, en daar was Roxy. Ze was van de foto's op haar profiel, maar die waren toch wel gedateerd. Ze was ouder, voller, maar ik vond haar desalniettemin aantrekkelijk. Ze ontving in een kleine kamer op de begane grond, en zei terwijl ik binnenliep, dat ie echt schoon was. Dat kon ik in het donker moeilijk zien, want de gordijnen waren dicht, maar dat geloofde ik wel. Zij was in ieder geval verzorgd, schoon en rook lekker. Ze sprak redelijk engels, maar zeker geen native speaker. Ze kwam uit Spanje zei ze later, maar ik weet niet of ze daar ook oorspronkelijk vandaan komt. Haar dochter en kleindochter woonder er. En ze kwam regelmatig naar NL om bij te verdienen. Ik had haar vooraf een appje gestuurd met wat ik graag zou willen, waarop ze met "ok bby" antwoordde (o.a. tongzoenen en anal play). Eenmaal in haar gezelschap bleek ze niet te tongzoenen, en de anale speeltjes in haar advertentiefoto waren er ook niet muv een dildo. Ja, ik weet het. Allemaal beginnersfouten van een onervaren wandelaar. Maar ik vond het niet erg, en heb het ondanks deze beroepspraktijken, toch naar mijn zin bij haar gehad. De seks was dan niet waar ik op had gehoopt, maar ze was wel mijn type, en we hadden wel een klik, hebben tussendoor ook leuk gepraat. Ergens halverwege liep er nog een huisgenote spontaan binnen, vroeg Roxy me of ik mss een trio wilde, maar die surprise ging wegens geldgebrek niet door. Een beetje een hustle-actie. Hoe dan ook, haar advertenties zetten je wel wat op het verkeerde been, vind ik. De foto's zijn van haar, maar of de video dat ook is, vraag ik me eerlijk gezegd wel af. Nu ik haar heb ontmoet en wat beter ken, ga ik mss toch nog een keertje langs als ze weer ergens in NL is, gewoon omdat ik me goed bij haar voelde. Maar het was al behoorlijk aan de prijs en heb eerlijk gezegd niet gekregen waar ik voor was gekomen, en wat vooraf was afgesproken. Dus dubbel checken de volgende keer, waar ik dan ook heen wandel. Ben benieuwd naar andere ervaringen, hopelijk hebben jullie wat aan de mijne.
 
Hele tijd terug zat ze in Loods met een bovenwoning in Badhoevedorp.
Ze zat er met een vriendin die daar even heel kort was.
Afgesproken toen voor een uur omdat ze er wel lekker uitzag.
Alles ging in een rap tempo en met een kwartier was het klaar en douchen.
Heb ook vanaf toentertijd mezelf beloofd om geen Bulgaarse meer te bezoeken.
Het enige goede wat ik me kan herinneren was dat ze een lekker lichaam had en de hygiëne prima was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan