Roxanne, Eindhoven, Baekenlandplein 9 links 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
12
05/10/24
3
8
Intiem
1,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Roxanne komt uit Albanie en werkt sinds onlangs op nr 9 aan de linkerkant. Ze heeft donker haar, is slank en ziet er erg knap uit. Helaas houdt daar het goede op.

Ze geeft een gehaaste blowjob met condoom, en vervolgens is het cowgirl met een papiertje ertussen en doet ze alsof ze hem erinsteekt maar doet het vervolgens niet. Doggystyle wil ze niet doen, eigenlijk wil ze geen kant op verder. Als je vervolgens doorvraagt over waarom ze niet doggystyle doet (iets wat standaard zou moeten zijn), en of ze misschien andere extras doet, dan zegt ze dat je maar naar een Roemeense moet gaan. Ze is duidelijk geen fan van Roemeense meiden. Toen ik erheen ging wilde ze ook geen vluggertje doen, je moet meteen betalen voor een half uur voor 100 euro. Maar goed, ik ben maar weg gegaan en ben naar Karla gegaan want dit was gewoon waardeloos. Zonde van de 100 euro.

Ik heb maar een account aangemaakt om mensen hiervoor te waarschuwen, altijd jammer als zulke dames een spot krijgen op het plein. Er zitten meestal ook geweldige dames op nr 8 en nr 9, dit ben ik niet gewend van die ramen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan