Voormalig lid 7910
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vanavond voor de tweede keer Roxanne bezocht. Prachtige meid van een jaar of 30, blond haar. Fantastisch slank atletisch lichaam en mooie cup C borsten.
Ik zag nog geen recensies hier staan, ondanks dat ik haar regelmatig zie staan en volgens mij draait ze ook al een tijdje mee.
Ze begon me in bed op te geilen door met haar lichaam en tieten over me heen te gaan. Vervolgens ging ze boven me staan en liet me haar kutje likken. Wat later ging ze met haar kont op me gezicht zitten terwijl ze me pijpte. Was al dagen supergeil, dus moest haar af en toe tegen houden omdat ik haar ook wou neuken. In missionaris haar kort geneukt maar kwam al snel klaar.
Ik zag nog geen recensies hier staan, ondanks dat ik haar regelmatig zie staan en volgens mij draait ze ook al een tijdje mee.
Ze begon me in bed op te geilen door met haar lichaam en tieten over me heen te gaan. Vervolgens ging ze boven me staan en liet me haar kutje likken. Wat later ging ze met haar kont op me gezicht zitten terwijl ze me pijpte. Was al dagen supergeil, dus moest haar af en toe tegen houden omdat ik haar ook wou neuken. In missionaris haar kort geneukt maar kwam al snel klaar.