Recensie Roxanna (Roe), Antwerpen, Villa Tinto 29 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben vrijdag 18 augustus voor de eerste keer bij haar geweest. Het was me zeer goed bevallen. Ze heeft echt een prachtig lijf en een knap gezicht. Ze is vrij lang met mooie lange benen. Ik kon toch redelijk goed met haar communiceren in het Engels. Ze is geen prater. Ik heb een heerlijke wip gemaakt met haar voor 100 Euro.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het was al een tijdje geleden dat ik haar nog bezocht had maar ze liet me binnen. Ze heeft zeeën strenge blik maar ze blijft vriendelijke ook al duurt het wat langer. Het was me nog niet opgevallen maar ze even groot al mij .

Ze werkt pas vanaf 14u en wisselt regelmatig van venster. Dat kun je ook merken als je bij haar binnenstapt. Alles ligt nog in haar valies. Alsof ze direct van kamer kan veranderen.

Mooie dame. 0 communicatie.

Ze werkt pas vanaf 14u en wisselt regelmatig van venster. Dat kun je ook merken als je bij haar binnenstapt. Alles ligt nog in haar valies. Alsof ze direct van kamer kan veranderen.

Mooie dame. 0 communicatie.
klopt van die valies en altijd onder de kapstok irritant maar perfect om is een andere dame te bezoeken

Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Bijna exact hetzelfde meegemaakt als hierboven. Deze dame heeft niets geleerd afgelopen jaar, gaat het ook niet leren. Prachtige meid, daar niet van. Maar totaal niet geschikt voor dit soort werk. Helaas tijdens missio ook een lichte zweetgeur waargenomen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Aardige en knappe dame die niet veel moeite doet om je binnen te krijgen. Ze is een beetje rustig type van nature, al startte ze toch wel een praatje met me. Ze doet wat je graag hebt , alleen geen kusjes op de body en ze kijkt soms wat veel de andere kant op. Pijpen doet ze lekker en best op haar gemak .Zo wie zo een relaxedte dame al zal ik er niet lyrisch van geraken.
Je kan er goede 50 € date meedoen omdat ze een fraai exemplaar is.

Vrijdag namiddag op bezoek geweest bij deze roodharige met heel blanke huid uit Roemenië. Ze is ongeveer 174 cm lang, heeft volle lippen, vrouwelijke heupen en een d-cup (sili, denk ik). Eerst wat knuffelen maar ik had eigenlijk niet veel tijd.
Ik stond zelf ook nogal vurig en kwam al klaar bij het pijpen. Ze wou het nog uitstellen maar ik moedigde haar aan. Ik vond het OK zo. Ik zal nog eens moeten terug gaan voor het grotere werk. 😉

Tweede keer bij Roxanna , al was het een half jaar terug weer al. Ik kom ook zelden op de dag in de straatjes . Vandaag dus wel en Roxanna steekt er qua uiterlijk wel bovenuit Dus de keus was niet zo moeilijk. Wat een mooie grote vrouw ( hou ik van !)
Heel spraakzaam is ze nog steeds niet , en de valies ligt ook nog klaar aan het voeteneind. Ze is vlucht klaar zeg maar.
Voor je 50€ krijg je waar voor geld. Alles wordt geduldig en uitgebreid gedaan , en je kan haar rustig lekker neuken. Meer moet dat toch niet zijn ?
Ik vind haar prima hoor.

Tweede keer bij Roxanna , al was het een half jaar terug weer al. Ik kom ook zelden op de dag in de straatjes . Vandaag dus wel en Roxanna steekt er qua uiterlijk wel bovenuit Dus de keus was niet zo moeilijk. Wat een mooie grote vrouw ( hou ik van !)
Heel spraakzaam is ze nog steeds niet , en de valies ligt ook nog klaar aan het voeteneind. Ze is vlucht klaar zeg maar.
Voor je 50€ krijg je waar voor geld. Alles wordt geduldig en uitgebreid gedaan , en je kan haar rustig lekker neuken. Meer moet dat toch niet zijn ?
Ik vind haar prima hoor.
Misschien wel melden dat ze nu bruin haar heeft en niet meer rood mooie dame

Terug
Bovenaan Onderaan