- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/8775784-lina
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Van de week kunnen afspreken met Rosy.
Ze ontvangt in Venserpolder dicht bij Arena maar makkelijk te parkeren.
Bij binnenkomst een mooi dame met een dikke kont maar niet de dame van de foto`s. Niks big clitoris wel redelijk grote tieten.
Nadat ik op bed plaats had genomen kwam ze naast me zitten en aan jongeheer gespeeld om hem hard te krijgen. Condoom omheen en heel kort even pijpen.
Diverse posities geneukt en uiteindelijk handmatig afgemaakt. Ze is behoorlijk strak en daar houd ik dus niet van, voor liefhebbers misschien die een strak kutje zoeken is het wellicht wel wat.
Het e.e.a. werd met een babydoekje schoongemaakt en kon daarna aankleden en weggaan.
Mooie verhalen met:
maar niks klopt er van.
Mooie dame maar diensten zijn beneden maat van wat je zou verwachten.
Ze ontvangt in Venserpolder dicht bij Arena maar makkelijk te parkeren.
Bij binnenkomst een mooi dame met een dikke kont maar niet de dame van de foto`s. Niks big clitoris wel redelijk grote tieten.
Nadat ik op bed plaats had genomen kwam ze naast me zitten en aan jongeheer gespeeld om hem hard te krijgen. Condoom omheen en heel kort even pijpen.
Diverse posities geneukt en uiteindelijk handmatig afgemaakt. Ze is behoorlijk strak en daar houd ik dus niet van, voor liefhebbers misschien die een strak kutje zoeken is het wellicht wel wat.
Het e.e.a. werd met een babydoekje schoongemaakt en kon daarna aankleden en weggaan.
Mooie verhalen met:
maar niks klopt er van.
Mooie dame maar diensten zijn beneden maat van wat je zou verwachten.