Heeft ze nog een naambordje hangen op VT48?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNopeHeeft ze nog een naambordje hangen op VT48?
50 extraSuper. Weet je hoeveel ze extra vraagt voor anaal?
De laatste keer dat ik in het skw maandagavond rondhing om 23.00 uur, géén Rossie te bespeuren.Weet iemand of Rossie aanwezig is en zo ja, of ze vanavond werkt?
Als maandagwandelaar heb ik haar bijna nooit in de avondshift gezien. Slechts sporadisch. Ik denk dat ze op maandag vaak rustdag neemt.Weet iemand of Rossie aanwezig is en zo ja, of ze vanavond werkt?
Vandaag was het haar verjaardag en heb haar voor de eerste keer bezocht….full service gedaan voor 1u,was prijzig maar ze is echt de moeite Heerlijk tongzoenen met haar Een echt toppertje,ziet me snel terugDat ben ik vergeten vragen, maar ze doet wel de dag- en nachtshift.
Een hint is misschien wat in haar advertentie staat momenteel (maar da's dan echt voor privé-ontvangst):
Maandag: 24/24 Dinsdag: 24/24 Woensdag: 24/24 Donderdag: 00:00 tot 20:00 Vrijdag: 24/24 Zaterdag: 24/24 Zondag: 24/24
Je kan haar ook appen op haar nummer in die advertentie.
Link werkt nietBij deze topper heb ik ook alleen maar uitstekende tijden beleefd!
Hier de link van haar advertentie https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/rosie-3.html
Dag en nachtshift zei ze vandaagvtegen mij.Maar morgen zaterdag komt ze niet zei zeJuist terug van een wandeling. Bordje van Rossie hing er maar de gordijnen gesloten. Mij werd verteld dat ze tot 20.00 werkte, maar nu zelfs tot in de late avond 23.30 uur?
Die link is van meer als een jaar geleden...Link werkt niet
@beerke_64 Ik loop ze constant mis, en bij een ander gaan resulteert in falen.... Bedankt voor de info.Dag en nachtshift zei ze vandaagvtegen mij.Maar morgen zaterdag komt ze niet zei ze
Dag en nachtshift zei ze vandaagvtegen mij.Maar morgen zaterdag komt ze niet zei ze
Is ze er deze avond ?Weet iemand of Rossie aanwezig is en zo ja, of ze vanavond werkt?
is ze er nu vanavond ?Deze avond bij Rossie geweest. Ik wilde neuken en plots stond Rossie beschikbaar en uitermate sexy achter haar raam. Zwart haar (denk ik), blauwe lip stick en blauw bad pak. Ik kon er niet aan weerstaan.
We wasten ons beiden, dat deed ze achteraf ook nog eens, dus uitstekende hygiene. Even wat upselling, maar daar ging ik niet op in en nam ze zonder probleem vrede mee. Ondertussen had ze zich supergeil op bed gepositioneerd. Binnenkort dat poesje missen toch maar beffen, want dar zag er zo uitnodigend uit...
Eerst wat gestreel en die kleine, fijne en zeer mooie borstjes likken en dan ging ze aan het pijpen. Dat deed ze voor mijn gevoel erg goed en rustig. Bij een eerste sessie durf ik anders mijn kruit wel nogal snel verschieten. Terwijl ze bezig was kon ik lekker met haar poesje frutselen. Ik hield haar blow job ook goed in de gaten. Heerlijk schouwspel hoe ze rustig gans de lul naar binnen nam telkens.
Daarna was het tijd voor de fuck en dat werd doggy. Come fuck my pussy maande ze me aan en dat deden we dus uiteraard. Lekker in doggy klaargekomen, wat snel misschien maar was lekker.
Ga zeker terug.
Thx,jammer,dus geen 2 shiften meer….Rossie is nu op de dagshift overgeschakeld.
Neerslachtig??? Als ze werkt is ze bijna nooit vrij!! Terug komen ?? Ben vrij zeker! Diana van vvr 20 ook gestopt een tijdje geleden , en ook terug begonnen! Als ze niet zouden verdienen dan zouden ze echt wel stoppen , en zo zijn er al vele gestopt en terug begonnenNet thuis van 2 heerlijke uurtjes met deze TOP-meid Zeer groot GFE gehalte Ze kust heerlijk Ze was zeer neerslachtig omdat het zeer kalm is in de straat.Ze gaat naar Roemenie volgende week zondag en twijfelt serieus of ze nog terug zal komen Hopelijk wel
Ze was deze week verschillende dagen naar huis gegaan zonder 1 klant zei ze me.Neerslachtig??? Als ze werkt is ze bijna nooit vrij!! Terug komen ?? Ben vrij zeker! Diana van vvr 20 ook gestopt een tijdje geleden , en ook terug begonnen! Als ze niet zouden verdienen dan zouden ze echt wel stoppen , en zo zijn er al vele gestopt en terug begonnen