Janwandelaar
Vaste klant
Rosie Privé heeft sinds april een bios. Ben benieuwd of het was is, heeft iemand al ervaring?
https://www.kinky.nl/advertenties/565976-rosie
https://www.kinky.nl/advertenties/565976-rosie
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn wat bedoelen ze dan met "Iedere Donderdag Gang Bang in de Bios"?
Vm. alleen op het witte doek?
Dat is nog maar de vraag, of je moet het al een keer hebben meegemaakt. De dames daar zijn ingesteld op 1:1 sessies en Rosie privé vindt het geloof ik al een gangbang als er op zaal meerdere 1:1 sessies tegelijk of op rij plaatsvinden. Of je ook met X man X maal 50- kunt lappen om dan samen 1 dame te bangen is nog maar de vraag. Staat ze daar voor open en zo ja hoe lang duurt zo'n groepssessie dan (een keer spuiten en wegwezen zoals bij het standaard vluggertje ?)?Als je een groepje mannen regelt en iedereen betaalt 50 euro, kun je een gangbang houden want er zijn altijd dames op dinsdag en donderdag. Bij andere bioscopen moet je geluk hebben, hier weet je het zeker.
Het is mooie nette zaal met genoeg ruimte voor spannende dingen met iemand extra. Weet alleen niet of Shop Rosie er zelf blij mee is, want dan hebben de dames die daar zelf rondlopen misschien wat minder aandacht
En zijn daar ook actieve stellen/dames aanwezig?Of je kan naar de Blinddate sexbios in Rotterdam Zuid (Oranjeboomstraat 267). Daar zijn tegenwoordig ook meerdere kleine maar intieme hokjes met kijk gaatjes in de klapdeuren.
Denk het niet. Heb ze ooit telefonisch gevraagd of ik hun "Gangbang" party in travestie mocht bijwonen, dat mocht maar ik mocht dan geen sex hebben met de bezoekende heren want dat was ongewenste concurrentie voor de dames van het huis. Voor dames en stellen geldt ongetwijfeld dezelfde restrictie behalve wellicht op dagen dat er geen dames van het huis zijn.Dat klinkt een beetje dubbel. Dus niet het juiste adres?
Love to watch… ;-)Wij (m/v stel) zijn op zoek naar een spannende plek om seks te hebben en wellicht een extra man of vrouw laten meegenieten. Zijn we hier dan aan het juiste adres?
Ja hoor wanneer?Love to watch… ;-)
Dat was aan kinkysetjeJa hoor wanneer?
Wij (m/v stel) zijn op zoek naar een spannende plek om seks te hebben en wellicht een extra man of vrouw laten meegenieten. Zijn we hier dan aan het juiste adres?
ik ben daar 1x geweest (op n zaterdagmiddag) en het was best druk. Ook prima sex gehad daar.Of je kan naar de Blinddate sexbios in Rotterdam Zuid (Oranjeboomstraat 267). Daar zijn tegenwoordig ook meerdere kleine maar intieme hokjes met kijk gaatjes in de klapdeuren.