Bruudruuster
Newbie
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Frans
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 90
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Ok. Mijn eerste recensie hier. Ik wandel een jaar of 7 waarbij ik af en toe bij Soraya langs ga omdat ik daar al fantastische momenten heb beleefd , vooral met Soraya zelf, Sarah, Ines, Lolita, Alicia,.. . Aan deze namen te zien zal de ervaren wandelaar wel kunnen opmaken dat deze fantastische momenten al van een tijdje terug zijn.
Ok, Rose dan.
Ziet er appetijtelijk uit en is vriendelijk.. Douche genomen en zij bood zich vriendelijk aan op bed. Maar dat is het dan ook; weinig initiatief van haar kan. Niet zoenen. Na een tijdje beffen wou ze pijpen... met condoom (terwijl er toch een andere politiek is/was in dit huis).Pijpen was voldoende.
Dan over tot intiem: ze kwam op mij maar stak enkel de eikel binnen en begon als een gek te springen. Zo gaat dat niet he.. . Blijkbaar was volledige penetratie niet mogelijk. Ik had toen ook al geen zin meer...
Alles bij elkaar vrij ontgoocheling.
Gezien Soraya zelf onmogelijk te boeken is, zal er toch heel wat nodig zijn om mij nog eens naar Steenokkerzeel te doen afzakken.
Ok, Rose dan.
Ziet er appetijtelijk uit en is vriendelijk.. Douche genomen en zij bood zich vriendelijk aan op bed. Maar dat is het dan ook; weinig initiatief van haar kan. Niet zoenen. Na een tijdje beffen wou ze pijpen... met condoom (terwijl er toch een andere politiek is/was in dit huis).Pijpen was voldoende.
Dan over tot intiem: ze kwam op mij maar stak enkel de eikel binnen en begon als een gek te springen. Zo gaat dat niet he.. . Blijkbaar was volledige penetratie niet mogelijk. Ik had toen ook al geen zin meer...
Alles bij elkaar vrij ontgoocheling.
Gezien Soraya zelf onmogelijk te boeken is, zal er toch heel wat nodig zijn om mij nog eens naar Steenokkerzeel te doen afzakken.