Recensie Rose, Saengthong Thai Massage, Rumst 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harleymen

Wandelaar
Forumpionier
32
02/07/21
11
6
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
http://saengthong.be/#ALBUM
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren gestopt aldaar. Toen ik voor de deur stond zag ik dat ze alleen op afspraak werkten maar toch aangebeld en dame deed open en vroeg als ik een afspraak had. Na 5 minuten kwam ze terug dat er iemand tijd had voor een massage. Rosa dus een oudere dame met een flink buikje en ik schat haar zeker de 50 gepasseerd. Massage was wel oke door haar jaren lange ervaring maar ik hou toch van jonger en slanker
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
"Recensie"
2 weken geleden nog eens in Rumst gepasseerd. Rose deed open en had er duidelijk zin in want de deur was nog niet dicht of ze zat al aan mijn broek.
Juist op de kamer greep ze al naar mijn kruis en wreef erover. Toen ze vroeg hoe lang ik wilde blijven .. viel er toevallig een grote borst uit haar blouse.
2 uur massage, pzc, ..
Als ze de volgende keer met evenveel enthousiasme de deur opendoet .. doe ik weer mee.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120 minuten
Totale kosten (in euro)
200+tip
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dit is mijn eerste recensie (eigenlijk recensies want ik schrijf er 2 na elkaar) op dit forum, hopelijk voldoet deze.
Ik begrijp dat dit mogelijks 'verdacht' kan overkomen vooral omdat ze beiden over hetzelfde massagehuis gaan.
Mochten de recensies daardoor verwijderd worden dan zou ik dit spijtig vinden ookal zou ik begrip hebben voor de ingreep.
Desondanks, Ik heb men best gedaan om beide recensies zo objectief mogelijk te beoordelen en beschrijven :).

Recent langsgeweest bij Rose van Saengthong voor een prostaatmassage. Over haar algemene massage skills kan ik niet oordelen.

Locatie is discreet, 4 plaatsen op de oprit en op een vrij grote baan (dus niet in een woonwijk met allemaal rijhuisjes).

Rose ontving me en nam me mee naar de kamer.
Ze is wat ouder en een beetje mollig, voor haar leeftijd is zou ik haar uiterlijk als 'gemiddeld' omschrijven.
Indien ik voor een prostaatmassage ergens heenga doet het uiterlijk er voor mij ook niet zoveel toe.
Haar engels is correct, juist voldoende om om een basis conversatie te houden.
Ze is vriendelijk maar wat afstandelijk en niet echt een babelkous (wat prima is tijdens een massage voor mij).

Douche kamer en de massagekamer waren beiden proper en gezellig ingericht.

Expliciet om een prostaatmassage gevraagd en deze wens werd ingewilligd.
Omdat mijn 'doel' was een 'prostaat orgasme' te beleven had ik gevraagd niet aan men paal te komen.
Zonder al te veel tijd te verliezen heeft ze zich op de juiste lichaamsplekken gericht.
Ze neemt haar tijd (ik had 2 uur begoekt), ik werd gek van haar teasen.
Na een uurtje is ze even naar buiten gegaan en kwam ze terug met een speeltje van behoorlijk kaliber.
Het ging daarna creshendo en ik heb nog een uur zitten genieten van haar aandacht en toewijding.
Desondanks haar inzet ontbrak het haar wat aan techniek om mij tot het ultieme hoogtepunt te laten komen.
Na 2 uur wou ik nog een uurtje bijnemen maar gaf ze aan aan dat het 'beu' was (niet haar exacte woorden maar daar kwam het om neer).
Voor alle duidelijkheid: ik kan daar alle begrip voor opbrengen en waardeer haar eerlijkheid.
Liever stoppen dan nog een uurtje futteloos en tegen haar zin verderdoen.
Na snel opzoekwerk op dit forum heb ik dan gevraagd of Fa toevallig vrij was en dat was het geval.

TL,DR: voor mensen die eens een prostaatmassage willen proberen is Rose zeker een goede optie, had ik niet gevraagd om mijn lul niet aan te raken was ik gegarandeerd klaargekomen. Verwacht er quoi uiterlijk niet te veel van, maar quoi aanpak (zacht, voorzichtig en opbouwend) en techniek raad ik ze zeker aan.

Mijn recensie over Fa kan je terugvinden in de onderstaande post...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan