- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Ochtend
- Totale kosten (in euro)
- 50
Deze ochtend Rose bezocht omdat er verder geen donkere dames beschikbaar/aanwezig waren op het plein. Ze komt uit Belgie en dat kun je goed horen. Hoewel ze aangeeft 40 min te zijn is ze volgens mij zeker 50+. Rose praat veel en zegt vooral dingen die bij mij totaal niet werken. Ze is vriendelijk en gaf aan veel vaste klanten van Mia (voorheen nr.3) te hebben. Nou, qua looks zijn die dames toch niet echt te vergelijken.
Maar goed, ze heeft me prima gepijpt maar daar wilde ze al snel mee stoppen. Ik heb haar tot twee keer toe moeten aangeven om toch vooral door te gaan. Daarna doggy maar Rose gooide er eerst een klets "smeerolie" in waardoor alle gevoel verdween. Ondanks mijn verwoede pogingen om het doggy af te maken, lukte het toch niet wat vooral door de foute schunnige praat van Rose kwam.
Uiteindelijk heeft ze het met de hand (en veel olie) afgemaakt.
Voor mij geen herhaling.
Maar goed, ze heeft me prima gepijpt maar daar wilde ze al snel mee stoppen. Ik heb haar tot twee keer toe moeten aangeven om toch vooral door te gaan. Daarna doggy maar Rose gooide er eerst een klets "smeerolie" in waardoor alle gevoel verdween. Ondanks mijn verwoede pogingen om het doggy af te maken, lukte het toch niet wat vooral door de foute schunnige praat van Rose kwam.
Uiteindelijk heeft ze het met de hand (en veel olie) afgemaakt.
Voor mij geen herhaling.