- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/red-rose-fantasy-is-back.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Onlangs bij dit (knal)roodharig meisje geweest, het werd een beetje een gemengde ervaring.
Ze ziet er heel mooi uit, op haar redlights profiel linkt ze zelf naar haar onlyfans pagina en daar kun je haar gezicht ook zien.
Ze is lichtjes mollig met mooie rondingen, daar hou ik wel van.
Pijpen (altijd en alleen met cd) doet ze heel erg goed, en als je een beetje kunt beffen kun je haar zo laten komen want daar houdt ze duidelijk echt van.
Tot zover het positieve, want inleving van haar kant is er nauwelijks. Als je uitbent op een GFE met zoenen (al dan niet met tong) ben je aan het verkeerde adres, want ze houdt echt de boot af. Ze is vriendelijk, dat wel, maar afstandelijk.
Ook stond ik na nauwelijks 20 van de 30 betaalde minuten alweer op straat.
Ze ziet er heel mooi uit, op haar redlights profiel linkt ze zelf naar haar onlyfans pagina en daar kun je haar gezicht ook zien.
Ze is lichtjes mollig met mooie rondingen, daar hou ik wel van.
Pijpen (altijd en alleen met cd) doet ze heel erg goed, en als je een beetje kunt beffen kun je haar zo laten komen want daar houdt ze duidelijk echt van.
Tot zover het positieve, want inleving van haar kant is er nauwelijks. Als je uitbent op een GFE met zoenen (al dan niet met tong) ben je aan het verkeerde adres, want ze houdt echt de boot af. Ze is vriendelijk, dat wel, maar afstandelijk.
Ook stond ik na nauwelijks 20 van de 30 betaalde minuten alweer op straat.