Recensie Rose, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnnymoney

Newbie
12
16/07/24
21
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3065502-rose
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik hou van Latina's en voornamelijk Colombiaanse vrouwen. En dan met name grote borsten en een dikke kont! Dus toen ik dit profiel zag, dacht ik van oké niet slecht, en het was bij mij om de hoek dus: why not!
Eenmaal bij aankomst sprak ze alleen Spaans en helaas is mijn Spaans niet optimaal, dus er was een beetje een gebrek aan communicatie. Meer redenen waarom ik even meer Duolingo moet doen haha. Anyway het is de chick van de foto's en ze ziet er verrassend nog beter uit in het echt!

Ik had een halfuurtje besteld en wellicht was dat te kort. Rimmen was best lekker alleen ze ging niet diep. Ze had me overigens niet gepijpt, waarom weet ik niet? Wellicht wou ze condooms besparen. Ik had haar doggy genomen en missionaris met haar beentjes in de lucht. Goed pompen, alleen kwam ik gewoon niet klaar. Het voelde allemaal een beetje onnatuurlijk. Ik zag ook dat tijdens de seks het bij haar ook erg pijn deed en toen vroeg ze of ik klaar kon komen. Maar dat lukte niet helaas. Uiteindelijk wel gewoon een leuke tijd gehad, maar ik denk geen tweede keer.

Wellicht hebben jullie betere tijd, ik wilde eigenlijk met haar anaal doen. Maar wou het eerst even uittesten om te checken of het wel allemaal wel goed is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan