yep, is weer terug.
vandaag nog gezien/gesproken
vandaag nog gezien/gesproken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls de groenteboer zijn winkel sluit kan je er toch ook geen sla meer kopen.......1 Ding niet te hopen zeg ik maar maar als dame stopt met werk dan kent ze je niet meer dan kun je de boom in ik heb dat een paar keer meegemaakt zelfs bij een dame waar 10 jaar klant ben geweest ze vondt dat ik het maar moest bekijken zei ze ik zei wat een vals kutwijf
Ik heb het ook niet voorgesteld of afgesproken, ze deed het uit zichzelfTussen kerst en oud en nieuw ben ik vrij dan hoop ik dat zei er dan wel is dan ga ik eens naar haar toe ook meerdere keren bij haar geweest en dat ze me zonder condoom pijpte maar in haar mond klaarkomen heb ik nog nooit mee gemaakt maar dat wil ik ook mee maken in haar mond spuiten. Maar wel bij elk bezoek flink tongzoenen met haar
Misschien krijg je het nog wel voor elkaar om Rosaura zonder condoom te neuken. Dat zou echt lekker zijn en lekker in haar kut klaarkomenIk heb het ook niet voorgesteld of afgesproken, ze deed het uit zichzelf
Ze kon stoppen want ik gaf netjes aan dat het bijna klaar was haha
Blijf dromen vrees ikMisschien krijg je het nog wel voor elkaar om Rosaura zonder condoom te neuken. Dat zou echt lekker zijn en lekker in haar kut klaarkomen
Volgens mij is ze er bijna elke dag er ze ontvangt op kamer no 11 direct rechts van rechter ingangIs ze er vanavond?
En welke kamer?
je moet er wel extra voor betalen meestal is ze er volgens mij er wel of dat nu zo is weet ik niet. Als je haar aantreft wens ik je heel veel plezier toeIk ben er altijd voorbij gelopen ,nu spijt van.
Weet iemand of ze er vandaag is?
Kost pzc en in haar mond komen Extra?
Heb je nu niks meer aan maar ze was er inderdaad. Probeerde me nog naar binnen te kletsen.Ik ben er altijd voorbij gelopen ,nu spijt van.
Weet iemand of ze er vandaag is?
Kost pzc en in haar mond komen Extra?
Zeker één van de pzc toppers van Escape. Lieve meid ook.Een paar weken geleden bij haar geweest.
Niet echt mijn type ,maar wel heel lief.
pzc en in haar mond komen is geen probleem ,kost wel extra.
Ik ben in escape nog nooit zo lekker gepijpt.
Doet ze naar mijn mening echt goed.
Rosaura heeft ook wel een nadeel ze heeft siliconen tieten naturel vindt ik altijd veel mooierSchat van een meid. Wees lief voor haar.
Eind vorige week pzc met cim gedaan. Enig nadeel is dat ze niet diep pijpt, maar haar handen erbij gebruikt, dus trekken of druk zetten en pijpen tegelijk, een beetje zoals Jenna Haze dat in de fillum doet.
Volgende keer Nathalie proberen (die was er vorige week niet toen ik er was)
Ga vooral uit van je eigen positieve ervaring. Zoals gezegd waren vorige bezoeken wel oké.Wat jammer van die ervaring HoekerLoeker. Ik had de laatste keer juist veel plezier en zag wel wat herhalingsgevaar met veel pzc en cim. Als een volgende keer voor mij ook gaat tegenvallen, dan had ik dus beter kunnen weten. Ik ben wel benieuwd naar wat ik nog ga meemaken, gewoon lekker en geil, een 'vormcrisis', stemmingswissel? Ik ben ook bereid best wat centen neer te leggen voor een goeie sessie, maar als je je dan belazerd voelt, dan is het dubbel balen.