• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Rosa, Saunaclub Venus, Hamminkeln 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

F1988

Newbie
21
12/03/22
55
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdag de 28e ben ik dus bij Saunaclub Venus geweest. Toen ik buiten lag op een ligstoel zag ik haar voorbij lopen.
Ze heeft echt een gypsy uitstraling. Klein koppie, dikke lipjes, lang zwart haar(volgens de website is het bruin, maar het is echt zwart) en ze heeft grote tieten. Enfin, dus met haar gekamerd.
Toen we in de kamer waren had ik voorgenomen om voor een half uur te blijven, maar ze vroeg of ik niet een uur wou blijven. (Ik dach ja hehe je wil makkelijk geld verdienen) maar ik dach vooruit dan maar. Ze vroeg aan mij welke muziek ik wil horen. Ik zei dat het voor mij niet zoveel uit maakte. Maar ze drong me aan dus ik zei iets relax, wat je bij een niet Thaise massage salons vaak hoort. Ze begon me te pijpen en deed ze wel goed. Na een tijdje vroeg ze welk standje en dus heb ik voor doggy gekozen. Ze heeft geen dikke kont maar wij hadden een kamer die helemaal omringd was met spiegels. Dus toen ik haar nam kon je goed zien hoe de tieten van haar heen en weer bewegen. Na een tijdje hadden we beide warm dus besloten dat we een pauze nemen. Ze vroeg of ze mocht roken, en vond het geen probleem. En daarna ging ze haar eigen muziek opzetten en het was een moderne gypsy muziek. Met als gevolg gezang en tieten schudden na het pauze, vroeg ze me wat ik wil gaan doen. Ik vroeg of ze me wil gaan pijpen en ze vroeg of ik haar dan in haar mond wil klaar komen voor 50euro extra. Ik zei prima.
Na het pijpen ging ze me aftrekken en ben ik klaar gekomen. Alleen het was niet Cum in Mouth, maar meer Cum on lips. Maar goed ondanks dat wel een leuke tijd gehad met haar.

Zij is dus nieuw bij Venus en daarvoor heb ze bij Mondiaal gewerkt. Maar Ik weet niet of ze onder de naam Rosa heeft gewerkt.
En bij gesproken taal was het Engels/Duits, want ik spreek een beetje Duits
 
Terug
Bovenaan Onderaan