Recensie Rosa, Hoogstraten vh Maasmechelen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BriceWellis

Newbie
12
05/05/24
8
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1810847-rosa
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Advertentie van Ros gezien op Kinky, contact gezocht via WA.
Tarieven en diensten doorgekregen, kissing, cunnilingus, blowjob,sex etc
Afspraak gemaakt met haar ook nog gevraagd "do you kiss?" yes dear
Rijtjeshuis in Maasmechelen in de buurt van M2 shoppingcentrum.
Reageerde op afgesproken tijd niet echt duidelijk op de vraag of ze de deur al kon open doen zodat ik niet aan de deur moest wachten (niet heel discreet in die straat, was 20h10 )
Uiteindelijk werd de deur geopend, naar binnen en ze stond achter de deur, hele mooie verschijning, ik volgde haar naar boven naar haar kamer op de 1ste verdieping. Gevraagd nogmaals of ze zoende, alleen op de lippen, geen tongzoenen....
Toch maar een beetje teleurgesteld de financiën afgehandeld, misschien beetje naïef om toch 1 uur te nemen..
Als eerste pijpen met , was prima, deed het ook lekker diep, op bed gaan liggen verder met pijpbeurt maar wilde niet gevingerd worden, heb ook maar niet geprobeerd haar te beffen ondanks lekker strak kutje.
Ze was al vanaf het eerste moment wazig/giechelig en ik rook aan haar dat ze hasj of Wiet gerookt had, nou heb ik daar op zich geen problemen mee maar ze was gewoon hartstikke stoned.
Na het pijpen, nieuw condoom en op zich wel lekker liggen neuken maar na iedere keer wisselen van standje ging ze het condoom controleren en vroeg ze steeds "finished?" Werd ik niet bepaal geiler van.
Opeens begon ze wat te brabbelen over 15 minuten langer is €60 , ik zeg we zijn nog geen 45 m bezig , me maar begonnen af te trekken terwijl ze mijn ballen masseerde, condoom volgespoten en me weer aan gaan kleden, had geen zin in discussie over de tijd want ze sprak alleen maar spaans en was zoals al gezegd hartstikke stoned...
Buiten op straat keek ik op mijn telefoon en zag toen dat ik 48 minuten binnen ben geweest....
Rosa is echt wel een lekker ding maar doet niet wat ze vtv aangeeft allemaal te doen en weet ook niet of het ik wel tevreden zou zijn als ze nuchter geweest zou zijn, ik ga er in ieder geval niet meer naar terug
Herhalingsgevaar 0%

Ik zie zojuist dat ze weg is uit Maasmechelen , nu zit ze in Hoogstraten
 
Terug
Bovenaan Onderaan