Recensie Jessy Pieter Vanderdoncktdoorgang 12 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben ook zeker
Ja dacht ik al hoor 😉. Een praatje moet altijd kunnen natuurlijk. Daar gaan ze geen extra voor aanrekenen of je moet nog bezig zijn dan wel natuurlijk. Hihi dat kan ja dat je mms speciaal bent. 😉😊. Klantenbinding noemen ze dat zeker.
Ik ben ook zeker 25 minuten binnen geweest bij haar en dat voor slechts 50 €.
Ik heb mijn tijd nodig om in gang te komen en die extra's zoals beffen en zo interesseren mij niet en dat had ze meteen heel goed begrepen.
Ze luistert naar de wensen van de klant en daarom is ze een TOPPERTJE! 👌👍
 
Ik ben ook zeker

Ik ben ook zeker 25 minuten binnen geweest bij haar en dat voor slechts 50 €.
Ik heb mijn tijd nodig om in gang te komen en die extra's zoals beffen en zo interesseren mij niet en dat had ze meteen heel goed begrepen.
Ze luistert naar de wensen van de klant en daarom is ze een TOPPERTJE! 👌👍
Daarin heeft Jessy heel veel bijgeleerd. In haar beginjaren was ze nog heel jong en was dat anders. Als je bij Jessy gaat zal ze de klant nooit teleurstellen.
Het klopt dat Jessy luistert naar de wensen van de klant.
 
Daarin heeft Jessy heel veel bijgeleerd. In haar beginjaren was ze nog heel jong en was dat anders. Als je bij Jessy gaat zal ze de klant nooit teleurstellen.
Het klopt dat Jessy luistert naar de wensen van de klant.
Een klant die tevreden buitenstapt, komt terug!
En iedere klant is anders.
Deze Jessy heeft heel veel ervaring. Dat merkte ik meteen.
Is 1 van mijn beste bezoeken in Gent ooit!
Mij ziet ze terug!
 
Jessy is zeker 35.
Heb ze 15 jaar geleden als eerste dvp ooit bezocht. Is nog niet veel veranderd van uiterlijk maar van karakter is ze anders geworden. Laat ons zeggen dat ze relaxer is geworden. Nujl ja, met de jaren leren we allemaal bij zeker en beseffen we dat jujujuj niet altijd dikwijls alles is. Maar als een mens jong is wil hij dikwijls te rap vooruit en te gemakkelijk geld verdienen. Maar het is dikwijls met te verouderen dat we weten dat de service soms belangrijker is dan het geld. Jessy is daar heel goed mee omgegaan en is slim geworden. Vanessa is eerlijk gezegd altijd een slimmeke geweest en heeft altijd goed haar draai gevonden in Gent.
 
Hey Krokettje Jessy is wel degelijk 32 jaar hoor niet ouder.
Dat weet ik 100%.
Dat heeft ze mij laten zien ( paspoort )
Al het andere wat je schrijf klopt als een bus :)
Vanessa heb ik nog niet bezocht eigenlijk. Welke shift doet ze Krokettje ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan