Recensie Rosa Cardate, Tilburg

• Onderwerp starter Voormalig lid 3427
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag Rosa voor het eerst live aan de lijn....klonk meer als een Haagse 40-plus DVP dan een Brabants / Spaanse jongedame van eind 20..... wie kan haar qua uiterlijk nog iets beter beschrijven? Ik vind het verder obv de recensies en dit contact wel interessant maar twijfel nog wel..... een ervaringsdeskundige kan helpen thx!

Vandaag Rosa voor het eerst live aan de lijn....klonk meer als een Haagse 40-plus DVP dan een Brabants / Spaanse jongedame van eind 20..... wie kan haar qua uiterlijk nog iets beter beschrijven? Ik vind het verder obv de recensies en dit contact wel interessant maar twijfel nog wel..... een ervaringsdeskundige kan helpen thx!
Heb al diverse keren met haar afgesproken vind haar een Top meid super geil ontzettend lekkere tieten en gigantisch nat.

Haar zovaak gebeld de afgelopen maanden vaak niet te pakken gekregen de enkele keren dat ik haar te pakken kreeg was het elke keer ja ik lig op bed of ik werk pas morgen

Of kan je later terugbellen en dan neemt ze gewoon niet op en 99% procent van de tijd krijg je haar ook niet te pakken

Heb haar zovaak gebeld de afgelopen maanden maar het is nog niet eens tot een afspraak gekomen

Ik vraag me af waarom adverteerd ze als er toch geen afspraak gemaakt kan worden met haar

Terug
Bovenaan Onderaan