RubenN
Wandelaar
- 27
- 08/02/22
- 34
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb het geprobeerd maar doe het niet meer want je maakt een afspraak dan ineens krijg niks meer te horen en op de dag zelf ja ik kan niet ,en ik doe om de dag terwijl ze daarvoor zei dat ze beschikbaar is.Iemand al een nieuwe poging gedaan?
Geloof niet in die onderstaande berichten ik ben er net geweest hele lieve leuke mooie dame ze heeft kort haar waar ik juist erg opval super mooi figuur intelligent en zeker herhalings gevaar ik word iedergeval vaste klant
Goed verhaal wat je allemaal verteld over jezelf Rosa (op je advertentie op sexjobs)Geloof niet in die onderstaande berichten ik ben er net geweest hele lieve leuke mooie dame ze heeft kort haar waar ik juist erg opval super mooi figuur intelligent en zeker herhalings gevaar ik word iedergeval vaste klant
Haha inderdaad! Wat ook toevallig is... ze plaatst dit bericht op 30-05-24Inderdaad, heb nog nooit een vrouw omschreven zien worden als intelligent in een sex review.
Misschien wishful thinking van de adverteerder zelf.
Dank.
Smeerkoos zei het volgende in zijn bericht.Hoezo nee?
Ik snap hem. Bedankt voor de uitleg. Dat is wel precies wat ik mooi vind.Smeerkoos zei het volgende in zijn bericht.
Kort pittig kapsel, zijkanten opgeschoren. Niet iets voor mij maar ieder zijn ding natuurlijk.
Dus dat is waarom hij NEE ermee bedoelde tezegge na het videobellen en haar gezien te hebben.
Dan moet je een afspraak makenIk snap hem. Bedankt voor de uitleg. Dat is wel precies wat ik mooi vind.
Ik doe mijn best....Dan moet je een afspraak maken
Waarom is ze dan soms moeilijk te bereiken?Leuke dame, moet wel je smaak zijn met het korte haar. Maar een leuke babbelaar zeker ook. Ze heeft me persoonlijk uitgelegd waarom ze sommige dagen moeilijk te bereiken is en ik kan het wel begrijpen. Kom zeker vaker bij haar langs!
Vind ik zelf te persoonlijk om dat over haar hier te zetten, maar ik vond haar open en eerlijk overkomen, misschien kan je het haar vragen?Waarom is ze dan soms moeilijk te bereiken?
Sorry maar ik geloof er niks van.Vind ik zelf te persoonlijk om dat over haar hier te zetten, maar ik vond haar open en eerlijk overkomen, misschien kan je het haar vragen?