en op SJ dus deze ad;
Appcontact gehad, afspreken via haar site.........., afronden met Tikkie voor het volledige bedrag.

Dacht het niet dus...........,

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZoals verwacht Cronon/Strato ergo heel lastig om qua gegevens achter te komen. En ook pas in de lucht sinds half mei 2022KNAB is net zoals BUNQ een onlinebank en dat is voor mij al een alarmbel en dan hebben we de website nog niet eens opgezocht op WHOIS...
En dat verbaast je ?Er staat nu opeens 'Website in onderhoud'?
Met daarachter nu op de titel 'Lieve Tamara'?
Aaah leuk weer een meelezerEn dat verbaast je ?![]()
Serieus?
Dezelfde website en look en feel. Oplichter?
Steffie was ik al naar opzoek wie het was, maar nu dankzij jouw goede speurwerk is ''hij'' terecht.Volgende variant:
Het feit of een website bij Cronon/Strato gehost is, of bij gelijk welke andere hostingpartij heeft hier niets mee te maken.Beide websites gehost via Cronon/Strato,dus niets op terug te vinden. Trap er niet in heren!
Fair enough. Feit is wel dat we al geconstateerd hadden dat er een luchtje zit aan dit verhaal, en dat dit ook niet meehelpt. Strato is nogal onmeewerkend als het gaat om sites uit de lucht te halen. Ik zal het in het vervolg anders omschrijvenHet feit of een website bij Cronon/Strato gehost is, of bij gelijk welke andere hostingpartij heeft hier niets mee te maken.