Idd. Krullenboldie was er wel, heb hem ook gezien vorige week.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIdd. Krullenboldie was er wel, heb hem ook gezien vorige week.
Weet ik niet.aah ok, ze zit aan de drank. Dat verklaart veel.
Klopt wel vrij aardig denk ik.Bizar. Want idd op de foto's ziet ze er behoorlijk lekker uit! Grote volle borsten etc.
Is ze ook zo oud als de advertentie, of veel ouder?
Blijf het straf vinden dat jij een goeie date met haar gehad hebt terwijl blijkbaar alle anderen opgelicht worden. Heb je haar al meer dan 1x bezocht?Buiten het steeds zoeken naar haar,nog iemand langs geweest?
1 keerBlijf het straf vinden dat jij een goeie date met haar gehad hebt terwijl blijkbaar alle anderen opgelicht worden. Heb je haar al meer dan 1x bezocht?
Dit verhaal klopt niet en dat kan iedereen lezen .Hij valt door de mand omdat hij zegt dat het op kamer is gebeurd ...terwijl de kamer al 50 euro kost..zegt hij zelf dat zijn 60 euro zijn weggegooid dat goud dus in dat de DVP voor 10 euro werkt ????!!! Ben ik de enigste die zulke valse informatie ziet en de persoon door heeft ????Ik dacht.. ik maak eens een afpsraak met een nederlandse dame,dan kan ik mijn wensen uitleggen en bespreken.
De afspraak maken ging op zich wel goed,maar ze veranderde van locatie halverwege( 1km verder maar maakt niet zo veel uit ).
Eenmaal afgesproken kwam ik aan op locatie op afgesproke tijd,zat ze nog in de douche. 10 min wachten in de auto..
Dan vraagt ze me of ik condooms bij me heb,want die was ze vergeten..
Ik zeg dan kom ik andere keer wel terug.zegt ze nee,haal er even uit de automaat...dus ik gehaald en naar boven.
Ik betaal en kleed me uit,ze wil al direct het condoom aandoen. Hoeft niet hard te zijn ofzo... gaat ze eerst even "doktertje" spelen en inspectie uitvoeren.
Zij: je hebt een SOA.
Ik : kan niet,doe het nooit onveilig en men vriendin heeft nooit last gehad.
Zij : jawel is een genitale wrat
Ik : nee,heb ik al 15 jaar en nooit last van gehad.. ( is gewoon een puntje,wat er echt al 15 jaar staat )
Zij : ja wij zijn klaar hier,en dan te denken dat je vroeg om zonder te doen. ( ik wilde een nieuwe afspraak omdat ze geen condooms had..)
Ik : nooit gezegd,wilde eenandere afspraak maken..
Zij : met die ingesteldheid ga je er niet komen.
Ik : ja men geld terug dan ?
Zij : wie denk je dat deze kamer betaald ?
Ik : ja dag dan maar...
DATE GEDAAN.
voel me egt afgezet door deze dame en raad hierbij niemand aan om hier te gaan. Het voelt alsof ze al langer van plan was om gewoon iets te verzinnen...
60 euro voor 0 minuten plezier...
Geen aanrader
Zou graag 0 sterren geven maar gaat helaas niet..o
Jammer dat je klakkeloos een mening over neemt terwijl jezelf nog nooit bij haar bent geweest ...Bij deze nodig ik je uit geheel gratis uiteraard om een half uurtje te komen genieten en dan je mening te vormen. ..Denk dat ik de enigste ben die zoiets aanbied omdat het me heel erg kwetst hoe jij altijd over mij praat meneer Pijp4fun bedoel je de fotos op redlights? vind ik er goed uitzien ;-) jammer dat het een no go is voor goede sex.e
Helaas ben ik dat niet ,er zijn meerdere DVP die op een vakantie park ontvangen ..Ik meen me door dit bericht te herinneren dat er vroeger op hookers ook al recensies waren over een dame die ontving op een vakantie park in Lommel en soms Mol deze waren ook allemaal zeer negatief. Iemand die weet of dit ook deze dame was?
Als dat zo is moeten we samen leggen voor een gouden horloge om haar jubileum aangaande negatieve resensies te vieren
Nou dat ik zie ik wel iets anders. Deze dame zoekt juist de klanten op met allerlei loze beloftes, niet andersom.
Je kunt zelf terug lezen en zien dat meerdere mannen opgelicht zijn door haar en de laatste werd zelfs geïntimideerd.
Dit is echt iets meer dan dat de dame je 'niet aanstaat'.
Maar goed fair enough het punt is gemaakt. Als iemand het nu nog niet snapt helpen 100 berichten ook niet
Een schande voor het beroep!
Dacht eens een leuke date te beleven met
Een Vlaamse milf… contact via whatsapp, want bellen doet ze niet..afgesproken op kamers in Eksel. Ik ga binnen, moest wachten in de hal op haar. Toen kwam ze binnen, kon zo weggelopen zijn uit de new kids nitro film, blinkend jogging pak, gouden ketting erover hangen en een red bull in de hand… "kies maar een kamer " zegt ze… ik kijk op de automaat, 50€ voor 3u, ik zeg dan betaal ik je geen 100€ hè, nee zegt ze, 50 is ok plus 50€ voor de kamer (was op voorhand niks over gezegd).
Op de kamer aangekomen kleed ik me uit, ga maar al wassen zegt ze. Dus ik leg me fris gewassen op bed, kleed ze zich uit, maar houd haar bh en een body aan…bij nader inzien misschien beter, om haar pens op zijn plaats te houden . Komt ze tss mijn benen zitten, en dan begint ze mijn pik helemaal te controleren, "je kan niet zeker genoeg zijn" zegt ze…je hebt een soa zegt ze, allemaal kleine witte bultjes.. ik zeg dat is nooit anders geweest.. om een lang verhaal kort te maken.. ze wou me wel aftrekken ( met condoom) maar mijn zin was helemaal weg, heb me aangekleed terwijl ze nog al red bull drinkend op haar gsm aan het tokkelen was, en ben zonder een woord te zeggen vertrokken.. zonder twijfel de aller allerslechtste dvp die ik ooit ontmoet heb !!
ja dat is dezelfde weerdit is ze ook weer, of is dit andere https://www.kinky.nl/advertenties/8862548-bo
Amai, ik snap al helemaal niet dat jij daar nog aan wil beginnen na alles wat hier al beschreven is.Ik heb een hele tijd geleden ongeveer hetzelfde verhaal mee gemaakt...
Ze was te laat, dus ik moest maar op de gang van een love hotel wachten tot ze er was. Even later kwam ze de hoek om met de fles wodka (zonder dop). Kamer heb ik betaald, daarna naar boven gegaan. Het restbedrag nog betalen, om de beurt douchen, en dan op bed begint het gedoe.
Ze zag iets aan de kleur van mijn eikel. Waarschijnlijk door haar fles sterke drank, want ik heb hier nog nooit klachten over gekregen.
Begint ze het hele internet af te zoeken naar allerlei aandoeningen en dergelijke, waar ik niks mee te maken heb.
Ondertussen lig je daar vol goesting, maar dat mindert snel naargelang ze zatte praat blijft verkopen.
Na 5 minuten ben ik mij beginnen aankleden, terwijl ze vanalles blijft afratelen en nog begint te schelden en te schreeuwen erbij.
Ik heb nog €40 kunnen recupereren van mijn gespendeerde €150 en ben door gegaan.
Ze kon mij absoluut niet meer geld terug geven want het had 15 minuten van haar tijd gekost.
Bij het verlaten van het love hotel heb je gemende gevoelens: triestige wereld, blij dat ik niks met haar gedaan heb, spijt van het verloren geld...
Minstens 10 kilometer uit haar buurt blijven zou ik zeggen aan diegenen die nog twijfelen.
Hopelijk kan ik hiermee iemand uit haar greep houden.
Beste, dit heeft plaatsgevonden in de periode voor dat deze site bestond en ik wist van niks toen ik met haar afsprak.Amai, ik snap al helemaal niet dat jij daar nog aan wil beginnen na alles wat hier al beschreven is.
"Wie niet horen wil moet voelen"
Alvast bedankt om het dan alsnog te melden... en anderen te waarschuwen!Beste, dit heeft plaatsgevonden in de periode voor dat deze site bestond en ik wist van niks toen ik met haar afsprak.
Nu pas lees ik hier dat ze zoveel mensen heeft opgelicht op deze manier.