Recensie Roos, Noordwijk 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SuperMarioo

Newbie
1
13/05/24
2
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/roos-heeft-zin-in-een-wapdate_2221976
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Op een zaterdagavond afgesproken voor een wapdate (sexdate met chems) van minimaal 4 uur. We hebben daarvoor een prijs van 400 euro afgesproken. Eerst even telefonisch contact gehad en besloten om de gok te wagen. Waarom een gok? Omdat ze vrij hyper en druk overkwam. Maar goed, de geilheid voerde die avond bij mij de boventoon. :LOL:

Na wat zoeken kwam ik terecht op een hof waar ze woont. Binnen haar woning was het wat rommelig. Ze bleek samen te wonen met een kamergenoot die ook klanten ontving. Ze was inderdaad ook vrij hyper en ze leek niet in eerste instantie op de foto op de website. ''Daar hangt een filter overheen'', zei ze nog met een lach. Hmmmm okee, nou ik besloot toch maar om niet rechtsomkeert te maken maar de date te laten beginnen. 400 euro cash betaald en begonnen aan onze wapsessie.

Na 2,5 uur zei ze dat ze wilde stoppen ?? Huh? Haar lichaam wilde niet meer. Ze was moe. Okee maar ik heb wel 400 euro betaald voor minimaal 4 uren? Sex heb ik ongeveer in totaal 5 minuten gehad. De rest van de date was gevuld met geouwehoer en gebabbel. En nu? Ja sorry ik ben echt heel moe, zei ze. Dat begreep ik wel, je kunt iemand niet dwingen om door te gaan, maar het zou wel netjes zijn om een deel van mijn betaalde 400 euro terug te geven. Dat deed ze niet. Dat was flink balen! Ik heb geen geld teruggekregen.

Ik ben na 2,5 uur teleurgesteld vertrokken met een heel naar gevoel. Ik voel me door haar besodemieterd. Deze date heeft 0,0% herhalingsgevaar. Ik zal deze dame nooit meer bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan