Iemand hier ervaring met deze dame?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan zou het in dat geval ook gaan om een dame die afgelopen jaar adverteerde onder een andere naam in Meppel.Destijds ontving ze in een niet heel nette vakantiewoning in Oudemirdum en stond er in haar advertentie dat ze een voormalig model was en wel van een blowtje hield.
Ja klopt, ik heb de advertentie toen ook gezien en dacht toen al dat het om deze zelfde dame ging. Ik heb geen contact gezocht om dit te bevestigen.Dan zou het in dat geval ook gaan om een dame die afgelopen jaar adverteerde onder een andere naam in Meppel.
Ik heb laatst ook met haar afgesproken zeker een lekker lichaamIk heb met haar al meermaals afgesproken voor cardate en buiten egt lekker lichaam en ze komt vaak en snel acht elkaar klaar als je haar vingert of likt. En ze squirt dus even uitkijken met je bekleding van je auto. Ze kan niet ontvangen.
Ik heb er aleen maar positieve ervaringen mee. Meerdere keren mee afgesproken.Deze gewoon links laten liggen absoluut niet de moeite
Als je even naar boven scrollt zie je waaromIk heb er aleen maar positieve ervaringen mee. Meerdere keren mee afgesproken.
Wat is jou reden dan om niet mee aftespreken. ?