Zaadschieter
Stamgast
Zit ze niet meer in Limburg?gewoon dagelijks de site even checken, ze komt regelmatig terug online
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZit ze niet meer in Limburg?gewoon dagelijks de site even checken, ze komt regelmatig terug online
Nee Oost-Vlaanderen dacht WaregemZit ze niet meer in Limburg?
Idd, maar Waregem ligt in West-Vlaanderen !Nee Oost-Vlaanderen dacht Waregem
ja die links voor redlights blijven dezelfdeIemand een idee hoelang ze in Waregem zal/zou zijn?
En als ze haar advertentie op RL actief zet, werken deze links dan nog?
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/roos-26-anwerpen-boom-x.html (met redirect naar ...-waregem)
Roos (27 jaar)
Het profiel van Roos (27 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32498139417.www.redlights.be
't Gemakkelijkste is natuurlijk haar gsm nr te hebben.
Denk dat ge gebuisd waart in aarderijkskundeNee Oost-Vlaanderen dacht Waregem
Niet op die ad ingaan!!! Dat is een oplichtingssite!!Ik denk dat je HIER op haar website terechtkomt...
Betalende advertentie voor deze site op redlights gezien, maar ze heeft er geen profiel. Toch niet voor zover ik terug kon vinden.
Maar dat is ook niet de dame waarover hier gepraat wordt hoor!Bedankt voor de verwittigingen. Betalen op voorhand doe ik nooit, maar ik keek er wel bijna naar uit om mij te verheugen op een afspraak met haar
Dit is Roos nietNiet op die ad ingaan!!! Dat is een oplichtingssite!!
Je dient vooraf te betalen via overschrijving...
Nee, ze is alweer weg uit West-Vlaanderen.Dit topic wordt beter verplaatst naar West-Vlaanderen
Ben ook benieuwd
Heb haar enkeke malen gestuurd
Geen reactie
Bij mij wel een vriendelijke reactie, echter helaas met een pijnlijke melding dat ze inderdaad gestopt is.
Jammer want ze is geweldig en bloedmooi. Mooier vind je ze niet snel in deze branche. Ze was iets duurder, maar er zijn er die nog geen vierde van haar perfectheid zijn en even duur of zelfs duurder vragen.
Een van de weinige dames, waar ik echt van onder de indruk was. Zelfs gewoon aan de telefoon, was ze zo vlot dat je al een waaauw gevoel kreeg.
Nee jammerIemand haar al terug zien adverteren?