- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.baanmai.eu/Baan-Mai/
- Totale kosten (in euro)
- 80
Twee maanden geleden bij Baan Mai naar binnen gegaan, op de bonnefooi. Alleen Roos en Monica waren aanwezig. Ben met Roos mee naar boven gegaan voor een uurtje erotische massage met hp. Roos is een lieve blonde en spontane meid van Griekse komaf, ik schat haar een jaar of 35. Ze heeft een lekker lijfje met kleine tietjes. De massage an sich stelde niet zoveel voor. Het was veel kneden en weinig erotisch. Uiteindelijk op mijn rug gedraaid en met een vinger in mijn kont naar een hoogtepunt toe gemasseerd. Ik merkte wel dat ze echt haar best deed, maar ze is niet zo heel kundig. Ik denk dat zij beter tot haar recht komt als ze gewoon seks aanbiedt want god wat had ik zin om haar te neuken…
Al met al geen herhalingsgevaar. En dat betekende eigenlijk direct dat ik deze tent van mijn lijstje heb kunnen schrappen. Want ik heb alle dames daar inmiddels gehad en het was niet heel denderend allemaal.
Al met al geen herhalingsgevaar. En dat betekende eigenlijk direct dat ik deze tent van mijn lijstje heb kunnen schrappen. Want ik heb alle dames daar inmiddels gehad en het was niet heel denderend allemaal.