- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 75
De eerste keer dat ik bij deze DvP ben geweest en het zal zeker niet de laatste keer geweest zijn.
Een verademing deze iets oudere, dan gemiddeld, dame. Heerlijk Hollands, goeie vormen wmb.
Vooraf het zakelijke gedeelte afgehandeld en vervolgens is het volop genieten.
Staande een beetje vrijen en zoenen, terwijl onze handen elkaars lichaam aan het verkennen waren. Vervolgens trekt ze je kleren van het lijf en gaat ze vol overgave geknield pijpen terwijl ze je aan blijft kijken. Daarna vroeg ze of ik haar wilde likken en daarna ging het spel op bed verder. 2 standjes en klaar gekomen op haar borsten.
Ik weet niet of ze heel lang zal blijven, er zijn wat geschillen tussen de dames en de kamerverhuurders. Hopelijk blijft ze lang op de dam.
Een verademing deze iets oudere, dan gemiddeld, dame. Heerlijk Hollands, goeie vormen wmb.
Vooraf het zakelijke gedeelte afgehandeld en vervolgens is het volop genieten.
Staande een beetje vrijen en zoenen, terwijl onze handen elkaars lichaam aan het verkennen waren. Vervolgens trekt ze je kleren van het lijf en gaat ze vol overgave geknield pijpen terwijl ze je aan blijft kijken. Daarna vroeg ze of ik haar wilde likken en daarna ging het spel op bed verder. 2 standjes en klaar gekomen op haar borsten.
Ik weet niet of ze heel lang zal blijven, er zijn wat geschillen tussen de dames en de kamerverhuurders. Hopelijk blijft ze lang op de dam.