@LustigeHond
Waarom zoveel neerleggen voor raamprostitutie? doorgaans sta je binnen de 10 min. alweer buiten. Je kan het goed aanpakken en jezelf upgraden door wat bij te leggen, en dan pak je een uurtje in een club.
Neen roodstaan ken ik niet.. ik zou niet eens weten wat dat is in de praktijk.
Over seks, bijna elke dag met mijn vriendin. En ik date onbetaald/betaald, als een charismatische zak hooi is het niet moeilijk om onbetaald seks te krijgen bij appetijtelijke dames. Betaald omdat laagdrempelig is en er ook leuke vrouwen in clubs zitten. En jazeker net als jij heb ik ook gekke dingen gedaan.. waar wil je dat ik begin?
Zo kom/kwam ik ook altijd in een club in Rotterdam waar een best wel leuke gastvrouw werkte. Dame had Beauty & Brains, en totaal plaatje was ook super. Altijd wel leuke gesprekken, en zorgde altijd voor leuke kamer met extra. Maar ook goed gastheerschap in drankjes en versnaperingen. Op een gegeven moment was ik daar een keertje en een dame wat mij leuk leek was net op kamer gegaan. Ik moest wachten of andere dame kiezen, en toen zei ik of zij misschien ook niet op kamer ging met mij. Puur uit fun omdat een gastvrouw niet zoiets doet. Althans dat was mijn gedachte, en zij gaf lacherig aan wat biedt je? Ik zei €500 voor 90 min. Nope was te laag, en ik ging wat meer bieden met het idee dat het niets zou worden, want elk bod wees ze af. Bij €2500 zei ze oké. Voor ons beide was het meer ''spielerei'' maar dan vind ik dan moet je ook de deal maken. Uit een mapje in mijn aktetas plukte ik vijf briefjes van €500 euro. Zij was even verbouwereerd want ze dacht dat ik wat in de rondte zat te lullen en het later zou afdoen als grapje. We hebben leuke tijd gehad op de kamer, saillant detail ze was ook nog maar net getrouwd aiaiai.