Rondreis Latijns-Amerika

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

louisvh

Newbie
19
10/06/22
2
Dag iedereen. Ik ben een rondreis van 3 maanden aan het plannen op een ander continent.
Ik heb in onze regio wat ervaring met dvp's maar wil op mijn rondreis ook proeven van de lokale dames. Een deel van de reis zal hier dan ook speciaal voor voorzien zijn.
Kunnen jullie me buurten of landen aanraden?
Ik dacht ook aan Afrika of Azië maar vind latinas net iets knapper van uitstraling en de cultuur daar is iets meer mijn ding.
Indien jullie toch een ander continent aanraden hoor ik het graag.
 
Wat voor talen kan je je verstaanbaar maken?

In Spaanstalige landen is het niet zomaar vanzelfsprekend dat je snel iemand tegen het lijf loopt die Engels kan , en dan nog zal het van geen al te hoog niveau zijn

De mensen die het spreken zullen meestal wat hoger opgeleid zijn en dat is nou eenmaal niet de doelgroep waar je veel DVP's zal aantreffen

Als je Brazilié ook met een bezoek wilt vereren kan je je met Spaans en je handen en voeten ook nog wel redelijk redden andersom gaat niet lukken

Om een of andere mysterieuze reden schakelen Portugees sprekenden vrij probleemloos over op Spaans maar andersom kan je net zo goed Swahili tegen een Spaanstalige lullen als Portugees daar snapt hij geen hout van

Hollands ken je al dus Suriname kan geen probleem zijn en Brits Guyana wil je niet dood gevonden worden

In Colombia heeft iedere stad wel een of meer rosse buurten

Beschrijvingen daarvan kan je vinden in het Colombia topic hier op de site en op youtube staan zat filmpjes van gasten die daar met een verborgen camera rondhobbelen
Vooral Medellin schijnt wat bijzonders te zijn

In andere grote steden in zuid Amerika zal het niet anders zijn hoor maar Colombia heeft de naam

Het is niet overal even veilig daar , waarschijnlijk minder onveilig dan men wil doen geloven maar Google translate gebruiken om iets te vragen is een hele snelle manier om je telefoon kwijt te raken
Laat je iphone in het hotel of b&b liggen en koop voor je taxi te bellen voor een paar tientjes een Chinese Nokia of als het een wrijftelefoon moet wezen een Alcatel of zo
Daar halen ze daar ook hun neus voor op en als hij toch gejat wordt blijft de schade binnen de perken
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie. In het Spaans kan ik mijn plan trekken, Frans, Nederlands en Engels zijn ook geen probleem.

Wat zijn zo de prijzen in Columbia? Per uur? Per nacht?
Dat is niet zo eenvoudig te beantwoorden. Er zijn weinig plekken met vaste prijzen. Meestal is het aangeraden te onderhandelen. Het ligt er ook helemaal aan wat je zoekt en in welke steden. In Medellin, waar ik wel vaker kom, kun je al voor 15-20 euro terecht voor straatdames die rondlopen in en rond de parken in Centro (dat is wel een gevaarlijk gebied, zelfs overdag). Die prijs is uiteraard voor korte tijd (een half uur of zo). Je gaat dan met de dame naar een motel dichtbij waarvan je de kamerhuur ook moet betalen. Aan het andere eind van het spectrum heb je de dames die 's avonds te vinden zijn in Parque Lleras, in El Poblado. Die durven gerust 200 dollar of meer per uur te vragen. Belachelijk natuurlijk, maar er zijn heel wat yanks die erin trappen. Overigens is Medellin wat betreft DVP's een dure stad in Colombia. Hetzelfde geldt voor Bogota en helemaal Cartagena. In de kleinere steden zijn de prijzen lager, maar daar is het aanbod dan weer een stuk minder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan