Voormalig lid 1987
Vaste klant
Heeft er al iemand ervaring met deze dame opgedaan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPersoonlijk vind ik het wel meevallen. Waar vind je nog een dame waar je 2 uur lang op kan los gaan? Die er echt van geniet en waar anaal, dp, kontlikken, klaarkomen in mond is inbegrepen voor 140 euro?Komt waarschijnlijk ook vanwege de (hoge) kosten. €140 is best wel veel geld als je regelmatig dit soort feestjes bezoekt!
Wij waren helaas maar met 5 man, waarbij er eigenlijk maar 2 continue actief waren.Hoeveel mannen waren er bij die keren dat jullie geweest zijn?
Kale man met cockring?Ik ben een aantal weken geleden geweest. Wat een prachtige vrouw is die Dee. "Pijn is fijn" zegt ze en gaat meteen over tot anaal. Het maakt haar niet uit als ze maar stevig wordt aangepakt.
De speelruimte is in de kelder. Helaas geen mogelijkheid vooraf of achteraf te douchen. Ook geen airco dus het werd echt warm.
Op de dag dat ik er was, was er weer zo'n langneuker bezig die Dee helaas redelijk bezet hield. Dat was wel jammer.
Die haar een paar keer liet squirten?Kale man met cockring?
Volgens mij hebben ze vorige week nog een feestje gegeven. Meestal is het om de week dus waarschijnlijk vrijdag weerIk zie al een tijdje de advertentie niet meer. Vakanties? Gestopt? Elders aan het adverteren?
YepDie haar een paar keer liet squirten?
Was jij dat?Kale man met cockring?