was weer heerlijk!
Wat is Dee toch een heerlijk lekker geile dame! Vrolijk, vriendelijk en supergeil.
Ook Ron is een hele relaxte en goede gastheer die zijn vrouw graag ziet genieten van al die keiharde pikken die haar echt goed doorneuken... een genot om te zien
We begonnen met 7 man geloof ik en uitiendelijk waren er 10 man als ik de armen en benen nog goed uit elkaar heb weten te houden
Eerst deed ze haar welkomstrondje en toen moest ze eerst even de handen wat opwarmen want het was (nog) niet heel warm beneden... maar al snel werd ze door vele mannenhanden betast en opgewarmd en ging ze snel door haar knieën om de heerste harde lullen heerlijk in haar mondje te nemen.
Ik heb haar kutje toen even lekker met mijn vingers bewerkt en binnen 2 tellen zat ze soppend de harde pikken te zuigen en kwam ze al direct heerlijk klaar... dat kutje was heerlijk nat en klaar om eens goed geneukt te worden!
Dus de mannen op het matras zodat Dee ze staand kon pijpen en de eerste harde lul verdween doggy style in haar natte kut. Heerlijk afwisselend geneukt met de andere bangers. Je kan Dee heerlijk laten klaarkomen en daar heeft ze zelf ook alle mogelijkheden voor benut. Als je haar op haar rug legt met haar benen hoog in de lucht kan je haar kutje lekker diep en hard neuken.
Vervolgens heeft ze nog volop bij verschillende mannen bovenop gezeten om die harde pik te berijden terwijl ook haar gewillige kontje goed werd doorgeneukt en heerlijk zuigend aan een aantal pikken om haar heen. Als je daar onder ligt en je ziet hoe ze wordt genomen en heerlijk geniet...
Met regelmaat moest ze haar kutvocht bij de medebangers afvegen omdat ze weer heerlijk was klaargekomen... wat een beest!
Zelf lekker klaargekomen om haar geile tieten terwijl ze heerlijk een pik aan het berijden was en ook anaal werd genomen... een heerlijke flinke lading schokkend over haar heen gespoten
Helaas gingen er een aantal al wat eerder weg en had ik zelf nog te weinig tijd om mijn pik op te laden voor een tweede lading. De vorige keer heb ik Dee wel 3 keer kunnen onderspuiten, maar nu te lang gewacht met de eerste lading... maar dat maakt het niet minder
Dus sexjobs goed in de gaten houden en de volgende keer probeer ik zeker weer te komen...
Geen idee of Ron en Dee meelezen, maar bedankt weer voor deze topmiddag!