Voormalig lid 3265
Stamgast
- 643
- 23/09/21
- 274
Het is een mooie meid om te zien vind ik, maar die bedragen slaan nergens op
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe discussie zit er in dat er wat dingen in het proces niet kloppen. Aanbetaling, kopie ID, zo goed als 100 procent garantie op "wel genaaid, niet geneukt"Waarom al die discussie? Deze (overigens in mijn ogen prachtige) dame biedt zichzelf aan, en aan ons om daar al dan niet op in te gaan… Haar prijs is mij ook wat te fors dus ik kijk gewoon verder, maar dat is nog geen reden om van alles van/over haar te vinden. In het gewone leven is het niet anders: de een koopt vol overtuiging een Louis Vuitton-tas, de ander gaat voor een goedkope tas van de markt… en beiden moeten vooral doen wat ze goed dunkt, het is niet aan mij/ons om daar over te oordelen!
Goed punt, maar als mensen moedwillig de boel proberen te flessen..kan ik daar slecht tegen... exit stage left voor DD.... Fijne dagen !Dat is dan toch ook een prima reden om er aan voorbij te gaan, in plaats van er zoveel aandacht aan te besteden… there's more fish in the sea!
Je hoeft ook niet te reageren...Dat is dan toch ook een prima reden om er aan voorbij te gaan, in plaats van er zoveel aandacht aan te besteden… there's more fish in the sea!
Ja, SKW zitten er 's avonds zo 20 die ik lekkerder vind dan deze Romy.Wat is er mis met oostblokkers dan? Ik vind ze wel mooi uitzien
MoeiteloosJa, SKW zitten er 's avonds zo 20 die ik lekkerder vind dan deze Romy.
Als je een adresje hebt voor haar goedkopere tweelingzus dan mag je mee een bericht sturen. (Regio west/midden NL)Zulke mix dames kan je goed vinden als je zelf een advertentie plaatst op Sexjobs of zo.
Grote steden zitten er vol mee