Romy is een vriendelijke, vlotte Hollandse meid. Mooi gezicht (lippen misschien net iets te veel opgespoten), slank en sportief lichaam (met veel tattoos en piercings, dat wel), stevige (fake)borsten (C/D?), dure lingerie (Victoria Secret). Ze ontvangt in een mooi rendez-voushotel in Heusden-Zolder. Beetje een gedoe met de slagboom: je kan pas binnen met de code als de vorige klant is buitengereden. Daarom al met een beetje vertraging aan het uurtje begonnen: even douchen (verplicht) en dan bij haar op bed. Tongzoenen (al beter meegemaakt, maar oké) en al snel begint ze mijn penis te masseren en gaat ze over tot pijpen. Doet ze erg goed. Ik moest haar vragen om even te stoppen, want ik ging anders te snel komen. Toen gaan liggen: nog wat zoenen, penismassage, kutje strelen (vingeren laat ze niet toe). Dan begint ze opnieuw te pijpen en kom ik klaar in haar mondje. Je kan ook fijn met haar babbelen en ze vertelt ook dingen over haarzelf als je ernaar vraagt. Toen begon ze aan de 'tweede ronde': eerst mocht ik haar beffen (nat werd ze niet) en toen volgde een zeer goede penismassage (ze heeft echt wel magische handen) en nadien opnieuw pijpen -ze gaf zich helemaal- en zo kwam ik nog een tweede keer in haar mondje. Een date zonder intiem dus, maar daarom niet minder aangenaam. Nog wat gebabbeld, daarna gedoucht. Alles samen wel maar een dikke 50 min. binnen geweest ...