Piet de Hollander
Wandelaar
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/7405719-robin
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Zie mijn vorige tekst voor op/aanmerkingen. Dit is voor de recentie.
//Mod edit, dat doen we dus liever niet. 1 topic per dame aub.
Vrijdag Robin voor een uurtje bezocht bij zwols pleziertje. Afspraak was snel gemaakt en voorstellen prima. Robin is meer een blij meisje dan een dvp welke een standaard programma afwerkt. Met kleine lachjes en een onschuldige blik een uurtje ontspannen met enkele kinky details. Dat was prima. Voor wat betreft de kamer, hier valt de romantiek ver te zoeken met al verlichting een ouderwets bolletje aan het plafond. Geen douche en een beetje wassen bij de wastafel. Was een prima uurtje, maar herhaling ben ik niet zeker van. Mischien hebben ze ook minder gedateerde kamers?!
//Mod edit, dat doen we dus liever niet. 1 topic per dame aub.
Vrijdag Robin voor een uurtje bezocht bij zwols pleziertje. Afspraak was snel gemaakt en voorstellen prima. Robin is meer een blij meisje dan een dvp welke een standaard programma afwerkt. Met kleine lachjes en een onschuldige blik een uurtje ontspannen met enkele kinky details. Dat was prima. Voor wat betreft de kamer, hier valt de romantiek ver te zoeken met al verlichting een ouderwets bolletje aan het plafond. Geen douche en een beetje wassen bij de wastafel. Was een prima uurtje, maar herhaling ben ik niet zeker van. Mischien hebben ze ook minder gedateerde kamers?!
Laatst bewerkt door een moderator: