Voormalig lid 12595
Newbie
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/100-real-pictures-_7881362
- Totale kosten (in euro)
- 150
Vandaag met deze dame afgesproken, zit sinds kort in een appartement in Stad..Goed app contact, is redelijk duidelijk.
Netjes naar het aangegeven adres gereden en werd binnen gelaten. De vrouw van de foto's, what you see is what you get.
Echter na betalen en wat liggen wilde ik wat voelen...helaas waren haar tepels gevoelig, ook haar borsten en vervolgens eigenlijk alles.
Pijpen deed ze zc maar met neuriën op de muziek...de sfeer voorzover die er was daalde tot onder nul..
En kleine Willem benden liet dat niet onberoerd...wat zelden voorkomt maar deze keer helaas wel.
Het lag niet alleen aan haar , ook aan mij..ben nou eenmaal gevoelig voor de sfeer.
Dus sfeer weg, sex en geld ook. Jammer, zeker geen herhaling.
Netjes naar het aangegeven adres gereden en werd binnen gelaten. De vrouw van de foto's, what you see is what you get.
Echter na betalen en wat liggen wilde ik wat voelen...helaas waren haar tepels gevoelig, ook haar borsten en vervolgens eigenlijk alles.
Pijpen deed ze zc maar met neuriën op de muziek...de sfeer voorzover die er was daalde tot onder nul..
En kleine Willem benden liet dat niet onberoerd...wat zelden voorkomt maar deze keer helaas wel.
Het lag niet alleen aan haar , ook aan mij..ben nou eenmaal gevoelig voor de sfeer.
Dus sfeer weg, sex en geld ook. Jammer, zeker geen herhaling.
Laatst bewerkt: