- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/7807256-roan
- Totale kosten (in euro)
- 90
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Van de week een bezoekje gebracht aan Roan, Almere-Buiten. Goed gehumeurde zeer slanke dame met onnatuurlijke borsten. Eerste contact via site daarna gebeld voor adres. Half uurtje besproken en vervuld. Ontvangt in een net appartement in een redelijk nieuw complex. Meegaand, babbelend, doorgeleefd maar wel natuurlijk geil. Binnenkomen, even kletsen en kleertjes uit. Begonnen met pijpen, trekken en haar vingeren, werd goed geil en ze kwam al snel op me zitten. Laat haar nemen (ik mocht lekker los gaan) in diverse standjes. Uiteindelijk heerlijk klaargekomen, opgefrist en voldaan de deur uit.
Let op, ze is echt slank tot bijna mager, klein van stuk, flinke bos hoofdhaar, rest kaal en flink getatoeëerd. Zoenen doet ze niet!
Ik hou van skinny en iets rijper, Roan is echter redelijk doorleefd en je merkt dat ze van een biertje en rokertje houdt. Herhalingsgevaar klein.
Let op, ze is echt slank tot bijna mager, klein van stuk, flinke bos hoofdhaar, rest kaal en flink getatoeëerd. Zoenen doet ze niet!
Ik hou van skinny en iets rijper, Roan is echter redelijk doorleefd en je merkt dat ze van een biertje en rokertje houdt. Herhalingsgevaar klein.