- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/rita_6661067
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
het was warm, en ik zag grote tieten...
vragen om moeilijkheden , denken met je lul en niet met je verstand.
na eerder veel bel pogingen, nu eindelijk eens contact. (is van een paar maanden geleden) Rita uit Rotterdam bezocht.
deze dame is 70 plus en geen 54 waar ze mee adverteert.
slecht gebit , een beetje in de war , maar geweldige tieten.
ze wilde zoenen, maar dat ontweek ik door een kus op haar wang , gelijk bij binnenkomst in de woonkamer, uitkleden en ze wilde gebeft worden op de bank , waar overigens onduidelijke en duidelijke zaadvlekken op zaten , ik bedankte voor de eer , ze rook niet fris daar.
goed dan maar uitleven op die grote tieten, alleen russisch gedaan met een klodder van mijn eigen spuug ertussen.
bij binnenkomst al afgerekend, toen ik naar de badkamer liep om me op te frissen, vroeg ze om het geld, ik zei dat heb ik je al betaald, zegt ze ooohja... zullen we dan nog even neuken, ik zeg nee ik ben klaar hier.
zegt ze weer , wel even nog afrekenen.
ik heb me afgedroogd met toiletpapier omdat er een vage vieze vochtige handdoek hing.
ik zou zeggen vermijd deze dame, ze is volgens mij aan het dementeren.
vragen om moeilijkheden , denken met je lul en niet met je verstand.
na eerder veel bel pogingen, nu eindelijk eens contact. (is van een paar maanden geleden) Rita uit Rotterdam bezocht.
deze dame is 70 plus en geen 54 waar ze mee adverteert.
slecht gebit , een beetje in de war , maar geweldige tieten.
ze wilde zoenen, maar dat ontweek ik door een kus op haar wang , gelijk bij binnenkomst in de woonkamer, uitkleden en ze wilde gebeft worden op de bank , waar overigens onduidelijke en duidelijke zaadvlekken op zaten , ik bedankte voor de eer , ze rook niet fris daar.
goed dan maar uitleven op die grote tieten, alleen russisch gedaan met een klodder van mijn eigen spuug ertussen.
bij binnenkomst al afgerekend, toen ik naar de badkamer liep om me op te frissen, vroeg ze om het geld, ik zei dat heb ik je al betaald, zegt ze ooohja... zullen we dan nog even neuken, ik zeg nee ik ben klaar hier.
zegt ze weer , wel even nog afrekenen.
ik heb me afgedroogd met toiletpapier omdat er een vage vieze vochtige handdoek hing.
ik zou zeggen vermijd deze dame, ze is volgens mij aan het dementeren.