Recensie Rita - Da Capo in Naarden 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TTinus

Vaste klant
121
01/08/21
188
43
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://studiodacapo.nl/massages-en-mogelijkheden
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer eens in Naarden geweest voor een massage en er was 1 dame beschikbaar: Rita. Een prachtige donkere dame met heerlijke curves. Aangezien ik al een tijd op zoek ben naar een donkere dame uiteraard voor deze dame gekozen en daar heb ik zeker geen spijt van.
Eerst even douchen en de dame kwam er gezellig bij om mij heerlijk op alle plekjes schoon te maken en al een beetje te plagen. Ze spreekt Nederlands met een beetje Engels accent. Ze heeft heerlijke borsten en tepels waar je mee mag spelen en sowieso heeft ze gewoon een heerlijk lijf. Beginnend met een rug massage met heerlijk veel olie, hoe meer hoe lekkerder wat mij betreft. De meeste dames gebruiken net te weinig maar Rita liet de olie rijkelijk vloeien. Ook neemt ze je bil naad lekker mee wat ook door veel masseuses wordt over geslagen. Het is wel gauw erotisch maar ik vond het heerlijk ook omdat ze een beetje kan plagen en ondeugend is. Dan de voorkant, ze speelde ook heerlijk met mijn tepels en ik mocht ook zeker met de hare spelen en haar lichaam verkennen, vagaina aanraken is een no go maar dat is in de meeste salons zo. Ze werkte heerlijk naar een hoogte punt toe en ze deed een beetje aan dirty talk en ik kwam echt knetterend klaar. Jeetje wat lekker. Toen tegen mijn verwachting in ging ze lekker door met een been en voet massage, zodat ik lekker lang kon na genieten om vervolgens met zijn tween onder de douch te stappen. Kortom helemaal top. Ze werkt er naar eigen zeggen meestal op Maandag en Donderdag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan