Recensie Rita, Amsterdam (vh Den Haag) 4,90 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pas geleden weer bezocht.
Met een warme zoen ontvangen. Had alleen een doorschijnend hemdje aan zodat je alles lekker kon bewonderen.
Terwijl ik me aan het opfrissen was liep ze naakt rond tegen me te kwebbelen.
Snel het bed opgezocht en lekker liggen tongen terwijl ze met haar kutje mijn bovenbeen aan het bevochtigen was. Ze had er duidelijk net zoveel zin in als ik.

Begon me met veel speeksel te pijpen. Lekker likken aan mijn lul en ballen.
Kwam weer omhoog en bood me haar tieten aan zodat ik die kon verwennen. Terwijl ik daarmee bezig was voelde ik iets warms en nat over mijn lul schuiven.
Me ondeugend aankijkend bereed ze me zachtjes.
Rita op haar rug gelegd en uitgebreid liggen beffen en baffen. Tijdens het beffen streelde ik haar sterretje en voor ik het wist schoof ze zelf naar beneden zodat mijn vinger diep in haar kontje zat.
Nadat ze klaar was haar missio in een rustig tempo geneukt. Tegen het klaarkomen aan weer liggen beffen totdat ze me smeekte om haar te neuken en vol te spuiten. Oké dan.

Na het opfrissen een massage gehad waarbij elke spier, behalve mijn sluitspier, aangepakt werd gevolgd door een btb. Zalig om die tieten over je lichaam en bilnaad te voelen.

Op mijn rug reverse Cowgirl terwijl mijn vinger haar anus weer vond.
Vervolgens doggy achter die zachte billen rustig geneukt. Toen tempo verhoogd en in flat doggy hard doorpompend mijn tweede lading diep achtergelaten.

Lekker opgefrist en met een lekkere zoen en knuffel leeg en tevreden afscheid genomen.

Pas geleden weer bezocht.
Met een warme zoen ontvangen. Had alleen een doorschijnend hemdje aan zodat je alles lekker kon bewonderen.
Terwijl ik me aan het opfrissen was liep ze naakt rond tegen me te kwebbelen.
Snel het bed opgezocht en lekker liggen tongen terwijl ze met haar kutje mijn bovenbeen aan het bevochtigen was. Ze had er duidelijk net zoveel zin in als ik.

Begon me met veel speeksel te pijpen. Lekker likken aan mijn lul en ballen.
Kwam weer omhoog en bood me haar tieten aan zodat ik die kon verwennen. Terwijl ik daarmee bezig was voelde ik iets warms en nat over mijn lul schuiven.
Me ondeugend aankijkend bereed ze me zachtjes.
Rita op haar rug gelegd en uitgebreid liggen beffen en baffen. Tijdens het beffen streelde ik haar sterretje en voor ik het wist schoof ze zelf naar beneden zodat mijn vinger diep in haar kontje zat.
Nadat ze klaar was haar missio in een rustig tempo geneukt. Tegen het klaarkomen aan weer liggen beffen totdat ze me smeekte om haar te neuken en vol te spuiten. Oké dan.

Na het opfrissen een massage gehad waarbij elke spier, behalve mijn sluitspier, aangepakt werd gevolgd door een btb. Zalig om die tieten over je lichaam en bilnaad te voelen.

Op mijn rug reverse Cowgirl terwijl mijn vinger haar anus weer vond.
Vervolgens doggy achter die zachte billen rustig geneukt. Toen tempo verhoogd en in flat doggy hard doorpompend mijn tweede lading diep achtergelaten.

Lekker opgefrist en met een lekkere zoen en knuffel leeg en tevreden afscheid genomen.
gewoon raw dog zonder connie?

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/587156-rita#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Woensdagmorgen vroeg Rita bezocht tegen 11.00 uur, kreeg eerst geen contact, maar ze reageerde net op tijd.
Dus snel terug en naar boven met de lift.
Zoals gewoonlijk stond ze achter de deur in een niemandalletje, klaar om gretig te tongen ter verwelkoming.
Naar de kamer en snel uit de kleren.
150€ betaald.
Op het bed nog heerlijk getongd met Rita, lang geleden zei ze nog met een blik van herkenning.
Ze zat bovenop me en stopte mijn lul tussen haar borsten
Ze liet zich afzakken en gleed wat over mijnharde pik
aha effe later wilde ze hem al tussen haar lippen laten verdwijnen, toch een beetje spuug nodig, voor mijn harde pik in zijn geheel in haar warme grotje verdween
Ik werd effe bereden of ze lang geen sex had gehad, nou ja waarschijnlijk iets meer dan 12 uur hooguit.
Nog effe meer in reverse cowgirl, prachtig om dat te zien
Daarna over naar een blowjob, die weer zalig aanvoelde
ze likte mijn schacht en mijn ballen en dan liet ze haar gulzige mond weer over mijn pik zakken
Verder in 69, ik mijn pik likte Rita's gleuf als een razende, dus ze werd al snel nog natter
ik probeerde een vingertje in haar achteringang, geen protest
een beetje van haar kutvocht op mijn vinger deed hem soepel naar binnen glijden
onderwijl haar kut lekker uitlikken
Rita liet zich niet onbetuigd met mijn pik in de tussen tijd en masseerde en pijpte mijn pik nog harder
Tijd om de rollen om te draaien, rita in de doggystand
Mijn pik gleed makkelijk tussen haar natte lippen naar binnen en de volle lengte verdween tussen haar billen
Met een hoger tempo, ketste ik steeds weer tegen haar billen
Ik maakte mijn vingertje weer nat en deze gleed gemakkelijk in Rita's sterretje
De anale stimulatie werd gewaardeerd, want Rita pakte mijn lul en leidde deze naar binnen in haar aarsje
Ik wilde wat te snel van start, Rita gaf aan dat ik effe rustig moest doen
Maar al snel was ze mijn formaat gewend en kon ik hard en snel tegen haar billen ketsen
Rita slaakte kleine kreetjes van tevredenheid
Tijd om even uit te rusten en van Rita's pijpkunsten te genieten als intermezzo
Ik wilde haar mond vol spuiten, maar mijn zaad zat kennelijk achter slot en grendel
Gewisseld naar missio, tot ik kramp in mijn hampstring kreeg, effe weggemasseerd
en daarna staand doggy, waarbij ik Rita weer kogelhard kon neuken
Vervolgens ging Rita mij liggend op het bed weer pijpen en mijn pik masseren met haar mondje gulzige mondje klaar om de stralen sperma te ontvangen, alleen kwam er niks
we besloten om er maar een streep onder te zetten
Ik volgde Rita naar de douche, waarmee ze met de doucheslang zonder kop haar kutje weer brandschoon spoot
ik stond achter haar en streelde haar borsten.
Ze pakte mijn pik en boog wat voorover en stopte mijn pik weer in haar flamous
De laatste kans om haar vol te spuiten, liet ik natuurlijk niet voorbijgaan en ketsend tegen haar billen, gaf ik haar mijn laatste energie,
maar niet mijn zaad.
Ik trok terug en Rita verliet de douche, ik douchte genietend van het warme water en deze vrijpartij met deze benadigde nympomane.
De kleertjes weer aangetrokken en nog een afspraak voor as zaterdag met Rita gemaakt.
Rita heeft nu trouwens wat korter haar in een beetje peper en zout kleur, wat haar wel goed staat.
De lift zoefde naar beneden en ik zag dat mijn parkeertijd en verblijftijd bij Rita waren overschreden.
Dat laatste was overigens geen ramp, maar een weldaad.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan