Ik ben afgelopen maand ook bij Rita in Amstelveen geweest. Communicatie via de app ging snel en uiterst vriendelijk. Bij de afgesproken plek aangekomen, kreeg ik verdere instructies om naar haar ruimte te kunnen komen.
Eénmaal binnen stond er een geweldig mooie vrouw van, ik schat, eind 40, begin 50. In een mooi setje lingerie begint ze je meteen te tongen. Heerlijk hebben we elkaar minutenlang op zitten geilen in het woonkamertje. Vervolgens een korte douche, niet teveel tijd verspillen, om daarna richting de slaapkamer te gaan. We hebben elkaar om en om heerlijk oraal verwend en ze werd echt super nat. Heerlijk. Uiteindelijk hield ik het niet meer en ben lekker in haar mondje klaar gekomen.
Na een korte massage, begonnen aan ronde 2. Nog steeds super nat wilde ze beginnen met pussy-sliden. Dat vond ik, zonder condoom, geen goed idee. Dat heb ik net aan af weten te houden, alhoewel de geiligheid het bijna van mijn verstand had gewonnen. Snel een condoom gepakt en haar vervolgens in missio lekker doorgeneukt. Met wat vingerwerk kwam zij ook klaar. Dat was het moment waarop het voor mij ook niet meer te houden was en condoompje dan ook in haar volgespoten.
Knuffelen daarna hoorde er ook nog bij. Echt een lekkere milf die voor veel in is. Voor mij zeker herhalingsgevaar.