Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGoeie! Waar kan ik dit aanpassen?Misschien kan je de titel nog wijzigen in rimmen (kontlikken) bij klant, voor de duidelijkheid.
Nice!!! Heb je een link naar haar advertentie???Amy uit Nieuwegein, Amstelveen en Amsterdam (wisselende adressen). Laatste advertentie maakte melding dat ze 25 jaar jong is maar is wellicht richting 40. Ze vind het bloedjegeil om een frisse mannenkont helemaal schraal te rimmen. Daar kan je haar lekker in alle gaatjes nemen (volgens ander forum zelfs zonderrrr...).
Nice!!! Heb je een link naar haar advertentie???
In haar adv staat nochtans rimmen ontvangen en ze benoemt het ook zo.Voor de Belgen / Vlamingen: Aukje in Torhout is hier ook zéér bedreven in. Heerlijk hoe je op je knietjes kan gaan zitten en ze je ballen zuigt en kont diep uitlikt terwijl ze je helemaal leegmelkt.
AUKJE THE GIRL NEXT DOOR
. Maak tijdig een afspraak, ook trio terug mogelijk met mijn vriendin Kathleen. Hey, ik ben Aukje, een lief, geil, vlaams en kinkywww.redlights.be
Ze doet werkelijk rimmen GEVEND zonder enige extra meerprijs... Ik vermoed dat ze eerst wil zien welk vlees ze in de kuip heeft...In haar adv staat nochtans rimmen ontvangen en ze benoemt het ook zo.
Haar prijzen zijn redelijk, doet ze werkelijk rimmen gevend en zijn er extra kosten aan verbonden?
Ik heb die dame eerder dit jaar twee keer een bericht gestuurd (met een maand tussenpauze), nooit een reactie gehad.@Dirk087 , deze dame is ook absoluut een aanrader.
MAAR: Naar het schijnt, is het lastig om mee in contact te komen, zo las ik regelmatig op Hookers. Zelf nooit problemen mee gehad overigens.
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/6554749-klara
Wat bedoelt ze daarmee volgens jullie? 10 december Haarlem, 15 december Hilversum, 1 november Amstelveen, etc.?now i meet utrecht 10/12 haarlem 15/12 hilversum 01/11 amstelveen 07/11 zeist 18/11 amsterdam 21/11 den haag 25/11 amersfoort 28/11 nieuwegein
Inderdaad, dat was eerder ook al eens. Lopen ze weer te klooien daar.Ik denk dat eroverheen gekeken is doordat de volgorde van de mogelijkheden weer eens niet alfabetisch is.
@MrDB , welke dames tip jij dan ? Ik heb er naar gezocht , maar kon niets vinden .Thanks voor jullie reacties, ik heb de andere topic even bekeken maar vind het nog wel magertjes allemaal. Hopelijk heeft iemand nog een adresje
Mijn eerste "rimdame" (allang gestopt) maalde niet om een behaarde reet, zolang hij maar schoon was.Ik ga 't toch maar vragen, we zijn toch lekker anoniem. Is iemand ooit geweigerd voor 't rimmen? Ik zou het eens graag willen ontvangen maar heb nu eenmaal een behaarde reet, daardoor vraag ik er nooit naar bij dames die deze optie aanbieden. Kan me voorstellen dat ze het niet fijn vinden ofzo ondanks dat je douche en alles.
Het laten waxen of scheren vind ik een no-go. En ja ben verder hygiënisch en aan de voorkant verzorgd.
Dus concreet de vraag: ben ik nu de enige of zie ik gewoon teveel drempels?
Gebruik gewoon de ontharingscrème van de Kruidvat. Binnen drie minuten af van je behaarde reetIk ga 't toch maar vragen, we zijn toch lekker anoniem. Is iemand ooit geweigerd voor 't rimmen? Ik zou het eens graag willen ontvangen maar heb nu eenmaal een behaarde reet, daardoor vraag ik er nooit naar bij dames die deze optie aanbieden. Kan me voorstellen dat ze het niet fijn vinden ofzo ondanks dat je douche en alles.
Het laten waxen of scheren vind ik een no-go. En ja ben verder hygiënisch en aan de voorkant verzorgd.
Dus concreet de vraag: ben ik nu de enige of zie ik gewoon teveel drempels?