- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/8103378-richa
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Tijdje geleden bij Richa langsgeweest en zie dat ze nu weer in Den Haag zit.
Afspraak snel gemaakt en binnen 2 uur kon ik terecht, daar deed Richa de deur open en zei gelijk sorry dat ik wat ben aangekomen, wat ik overigens niet erg vond. Gelijk afgerekend (prijs was vorig jaar nog goedkoper) en met doekjes werd mijn pik en anus schoongemaakt (had thuis al een douche genomen).
Begon gelijk met een heerlike massage en begon zonder condoom te pijpen, nou dat kan ze wel, vervolgens benen in de lucht en ze begon mijn sterretje heerlijk uit te likken en mij af te trekken. Vervolgens condoom erom en doggy tot ik haar kont onderspoot.
Als ze ook zou (tong)zoenen zou ik weer teruggaan.
Afspraak snel gemaakt en binnen 2 uur kon ik terecht, daar deed Richa de deur open en zei gelijk sorry dat ik wat ben aangekomen, wat ik overigens niet erg vond. Gelijk afgerekend (prijs was vorig jaar nog goedkoper) en met doekjes werd mijn pik en anus schoongemaakt (had thuis al een douche genomen).
Begon gelijk met een heerlike massage en begon zonder condoom te pijpen, nou dat kan ze wel, vervolgens benen in de lucht en ze begon mijn sterretje heerlijk uit te likken en mij af te trekken. Vervolgens condoom erom en doggy tot ik haar kont onderspoot.
Als ze ook zou (tong)zoenen zou ik weer teruggaan.