Recensie Rian/Rianne, Nieuw-Vennep (vh Vlaardingen, Capelle a/d IJssel) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand nog contact met Rian? Mij lukt het alweer een tijdje niet.....
Toevallig van de week weer twee keer mee afgesproken na een paar maanden (was een tijdje uit de regio). Ik recenseerde haar eerder want sprak best vaak met haar af omdat het wel een goedkoop adresje is voor een pijpbeurt in de auto of neukbeurt buiten (en daar hou ik van maar er zijn maar weinig meiden die dit echt doen). Misschien tijd voor een uitgebreide recensie om alle onduidelijkheid weg te nemen.
Contact blijft een dingetje bij haar. De ene dag gaat het makkelijk en de andere dag hoor je niks. Soms reageert ze ook heel snel op de eerste appjes en laat je in goed vertrouwen rijden, en als je er eenmaal bent op de afgesproken tijd (dat is bij mij dan maar een half uurtje na contact) hoor je ineens een hele tijd niks. Dat is met haar eigenlijk altijd al zo geweest. Zelf ben ik een aanhouder en in de avond blijf ik dan gewoon in de auto zitten en echt een uur wachten en berichten sturen. Uiteindelijk komt ze dan meestal wel boven water. De aanhouder krijgt haar dus wel in de auto, maar voor de moeite die het kost zal dat het niet voor iedereen het waard zijn.

Ik heb haar ook aangesproken op haar communicatie en ze geeft aan dat ze rommelig is (komt ook zo over). Ze zegt dat ze vooral vaste klanten heeft met wie ze afspreekt en dat ze af en toe een kinky advertentie 'online gooit' als ze zin heeft. Link: https://www.kinky.nl/advertenties/2317345-rian#overview

Vroeger adverteerde ze ook op SJ trouwens maar nu volgens mij niet meer.

Als haar Kinky online staat zou ze goed beschikbaar moeten zijn voor nieuwelingen zegt ze, maar ik spreek uit ervaring dat dit echt niet altijd klopt (als vaste klant).

Maar goed, ze spreekt nog steeds af. Vroeger afwisselend in Capelle en Vlaardingen maar tegenwoordig alleen Vlaardingen vgm.

Afgelopen dinsdagavond was ik in Rdam en had zin dus benaderde haar. Afspreken ging als vanouds; ze stuurt een locatie midden in het centrum van Vlaardingen. Deze keer ging het best soepel maar liet me natuurlijk weer een half uur wachten. Toen ze instapte verontschuldigde ze zich. Ik betaalde 80 voor een half uurtje maar ze wilde 10 teruggeven vanwege het wachten (zoiets doet ze trouwens best vaak). Heb haar het geld laten houden want ben het wel gewend met haar. Ze biedt verschillende locaties aan. Wat haar betreft is het in een steeg bij een parkeergarage in het centrum waar ze je pijpt. Gezien worden is geen zorg voor haar. Heb dat 1x gedaan maar geen voorstander van.

Dan laat ze je verder rijden naar een meer platte land gebied met afgelegen parkeerplaatsen (reistijd rekent ze niet als datetijd trouwens). Wel een hele geile meid. Al tijdens het rijden begint ze aan mijn lul te zitten en mij zonder condoom te pijpen (ja, daar kan je qua verkeersveiligheid iets van vinden). Eenmaal op de parking is ze best uitdagend. Pijpt zonder condoom met heel veel spuug (noemt zichzelf ook een pijpsletje) en biedt daarna steeds aan om de bossen in te gaan en buiten te neuken. Wat dat betreft is ze wel uniek want ze neemt echt het initiatief om zo hoerig mogelijk te doen. Je loopt zo de bossen in met haar en kan haar tegen een boom zetten en lekker naar binnen stoten. Absoluut geen klokkijkster. Als je haar laat pijpen laat ze je zonder problemen klaarkomen in haar mondje (spuugt sperma wel uit). Wat pijp en neukkunsten betreft is het echt wel een geil hoertje.

Kwa looks kan ik het volgende ervan zeggen. Foto's kloppen. Vroeger was het echt wel een super geil ding. Nu iets minder. Schat haar zo een 35-40. Ik zie dat ze wel is als 'junkie uiterlijk' is omschreven. Kan me daar wel wat bij voorstellen, maar dat betekent niet dat het geen geil sletje is. Ze is slank, strak en heeft van die slanke lange benen wat ik wel heel opwindend vind.

Kortom, als je geen supermodel hoeft maar een goedkoop, geil pijp/neuksletje wil en liefhebber bent van seks in de auto of de bossen dan is zij perfect. Vraagt wel wat geduld en tijd want communicatie kan gewoon een drama zijn. Als je snel een 25-jarig mooi meisje aan je pik wil hebben kan je liever naar de ramen gaan. Maar wil je een 'straathoertje' in de auto of bossen neuken en hou je van pijpen zonder condoom en een pijpbekkie volspuiten dan kan ik je Rianne alleen maar aanbevelen! Doe er het jouwe mee
 
Mooie beschrijving. Ik heb ook echt een zwak voor haar. Best vaak met haar afgesproken. Maar lukt nu al weer een tijdje niet haar te pakken te krijgen. Hoop binnenkort weer. Echt een geil pijpsletje, zoals ze zichzelf noemt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan