Recensie Resi, Tilburg 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TomTomtom

Wandelaar
95
06/03/22
22
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/573149-resi
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmorgen bij deze oudere dame geweest. Ff een half uurtje plezier. Ze is denk ik wel wat afgevallen maar haar borsten waren nog lekker stevig gezien der leeftijd. Ik mocht bare maar dat wilde ik niet. Ze heeft me heerlijk gepijpt en mijn kwakje heerlijk op haar borsten gespoten. Voor dit geld kun je geen buil vallen. Alleen betaald parkeren kan een risico zijn. Voldaan na huis gegaan.
 
donderdag jl maakte ik via whatsapp afspraak bij deze dame voor vanavond (zondag).
Helaas reageerde ze vandaag paar uurtjes tevoren niet op mijn verzoek om het adres, hoewel ik zie dat de 2 vinkjes blauw zijn.
Hoop op een herkansing, ze leek me toch wel betrouwbaar
 
donderdag jl maakte ik via whatsapp afspraak bij deze dame voor vanavond (zondag).
Helaas reageerde ze vandaag paar uurtjes tevoren niet op mijn verzoek om het adres, hoewel ik zie dat de 2 vinkjes blauw zijn.
Hoop op een herkansing, ze leek me toch wel betrouwbaar
Ze lijkt me zeker wel betrouwbaar maar het blijft haar keuze. Ze wil bepaalde mensen niet binnen hebben daarmee zeg ik niet dat jij dat wel hebt maar ze is gevoelig voor net taalgebruik.
 
donderdag jl maakte ik via whatsapp afspraak bij deze dame voor vanavond (zondag).
Helaas reageerde ze vandaag paar uurtjes tevoren niet op mijn verzoek om het adres, hoewel ik zie dat de 2 vinkjes blauw zijn.
Hoop op een herkansing, ze leek me toch wel betrouwbaar
In haar advertentie staat 2x dat ze niet reageert op appjes en dat je moet bellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan