- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/507458-reshma
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Reshma wordt wel genoemd op deze site maar nog geen officiële recensie. Op kinky heeft ze de mogelijkheid tot recensie uitgezet, dus ik weet niet of ze dit waardeert. Ze is een stevige kleine Surinaamse dame van Hindoestaanse origine. Ze is erg vriendelijk en hygiënisch, ik kan me na afloop altijd even wassen aan de wastafel. Ze ontvangt geen buitenlanders en alleen mannen ouder dan 35, dus dat is een beperking. Ik voel me er prima thuis en ben de afgelopen jaren meerdere keren bij haar geweest. Nadeel is dat ze alleen door de week ontvangt, dus het moet altijd onder werktijd en dat is soms moeilijk te plannen. Je moet natuurlijk wel van dikke dames houden, voor mij geen probleem. Ze is geschoren, zoals bijna alle dvp's tegenwoordig. Je mag haar lekker beffen en als je het lang genoeg volhoudt, komt ze klaar. Ze pijpt zonder condoom en je mag in haar mondje klaarkomen. Ze zegt dat ze niet zo op de tijd let en daar heb ik geen ervaring mee, want ik moet zelf altijd weer op tijd terug op het werk zijn.
Je kunt ook gezellig met haar praten, hoewel we daar niet voor komen natuurlijk.
In haar advertentie zegt ze dat ze zuid Amerikaans is, wat natuurlijk ook wel waar is voor Suriname, maar kwa uiterlijk is ze meer Indiaas/Hindoestaans.
Je kunt ook gezellig met haar praten, hoewel we daar niet voor komen natuurlijk.
In haar advertentie zegt ze dat ze zuid Amerikaans is, wat natuurlijk ook wel waar is voor Suriname, maar kwa uiterlijk is ze meer Indiaas/Hindoestaans.