Algemeen Rendez-Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oh oh wat een keuze-stress. Afgelopen week naar Loïs geweest (zie mijn recensie) en dat wat ook weer heel erg fijn. Lieve dame met klasse. Nu ben ik aan het kijken voor vrijdag, maar veel te veel dames, die me geweldig lijken. Ik zoek een slanke dame, met lang haar die heerlijk kan tongzoenen (must) en iets grotere borsten heeft. Mijn favoriete dames hebben helaas wat kleine borsten, maar hun GFE en inzet en passie maakt alles goed, maar misschien eens iets proberen met wat grotere borsten. Trio denk ik ook nog steeds aan maar durf ik niet en zou ik alleen doen als de dames ook met elkaar spelen.

Oh oh wat een keuze-stress. Afgelopen week naar Loïs geweest (zie mijn recensie) en dat wat ook weer heel erg fijn. Lieve dame met klasse. Nu ben ik aan het kijken voor vrijdag, maar veel te veel dames, die me geweldig lijken. Ik zoek een slanke dame, met lang haar die heerlijk kan tongzoenen (must) en iets grotere borsten heeft. Mijn favoriete dames hebben helaas wat kleine borsten, maar hun GFE en inzet en passie maakt alles goed, maar misschien eens iets proberen met wat grotere borsten. Trio denk ik ook nog steeds aan maar durf ik niet en zou ik alleen doen als de dames ook met elkaar spelen.
Scarlett tongzoent goed, slank, en mega borsten

Doen ze ook alleen kost extra

Scarlett tongzoent goed, slank, en mega borsten

Scarlet kijk ik al een hele tijd naar..... lijkt me echt een kanjer, Sky en Gabriella lijken me ook helemaal geweldig. Maar voelt het niet als "vreemd gaan" als je met een andere dame gaat ipv je vaste dame(s). Ik voel me een soort "schuldig" 🫣
Doen ze ook alleen kost extra
dat heb ik gelezen, maar niet elke dame doet dit, dus je moet dan net het juiste koppel vinden.

Scarlet kijk ik al een hele tijd naar..... lijkt me echt een kanjer, Sky en Gabriella lijken me ook helemaal geweldig. Maar voelt het niet als "vreemd gaan" als je met een andere dame gaat ipv je vaste dame(s). Ik voel me een soort "schuldig" 🫣
Dat is bij mij wel eens ter sprake gekomen als ik naar een andere dame vroeg. Ze hebben daar geen probleem mee. En je bent tenslotte een klant, geen vriendje.

Sky lijkt mij ook wel wat. Volgens mij is er nog geen recensie.

Ik hoop dat deze vraag niet beledigend overkomt. Ik ben een liefhebber van de pure natuur 😊, dus ik ben op zoek naar aanbevelingen voor meisjes zonder tatoeages en piercings, met van nature stevige borsten en een slank figuur. Het zou ook fijn zijn als ze jonger zijn dan veertig 🫣
Nee zou ik zo ook niet weten, zullen er wel zijn, maar vaak als je (zoals ik) voor "slank" kiest, dan zijn de borsten van nature vaak niet heel groot/stevig. Ondanks dat, ben ik wel "blij" met de borsten van mijn dates. 😜

Na wat teleurstelling bij 'andere huizen' in de provincie, ben ik van plan de reis een keer te maken naar RVP. Ik ben erg lang onderweg, en wil dus een afspraak maken voor een dame. Als alles bevalt ga ik natuurlijk vaker terug, dus ik vraag me af of ik (met een afspraak op zak) alsnog iets van een voorstel ronde kan doen voor de volgende keer. Kan ik dan gewoon flink te vroeg zijn en alvast in de woonkamer gaan zitten? Of hebben ze dat liever niet?

Na wat teleurstelling bij 'andere huizen' in de provincie, ben ik van plan de reis een keer te maken naar RVP. Ik ben erg lang onderweg, en wil dus een afspraak maken voor een dame. Als alles bevalt ga ik natuurlijk vaker terug, dus ik vraag me af of ik (met een afspraak op zak) alsnog iets van een voorstel ronde kan doen voor de volgende keer. Kan ik dan gewoon flink te vroeg zijn en alvast in de woonkamer gaan zitten? Of hebben ze dat liever niet?
Is te proberen, al zitten dames niet altijd in huiskamer, maar ook in keuken of buiten
Of gewoon ff vragen aan gastvrouw dan komt t vast goed

ik heb dat 1 keer eens gevraagd om na mij date een lineup te mogen hebben van de dames die nog in de keuken waren. Dat heeft mischa dan ook voor gezorgd, maar de dames in kwestie vonden het wel een beetje raar. Bij RVP heb ik altijd de indruk dat de dames niet van een lineup houden, wat een beetje raar is omdat dit voor hen toch de uitgelezen kans is om voor henzelf reclame te maken...

Bij RVP heb ik altijd de indruk dat de dames niet van een lineup houden, wat een beetje raar is omdat dit voor hen toch de uitgelezen kans is om voor henzelf reclame te maken...
Dat is bij andere privéhuizen ook zo. Sommige dames doen het ook gewoon niet, omdat ze toch genoeg klanten hebben.

Ik kan me het ook wel voorstellen, ik vind het zelf ook erg ongemakkelijk. Voelt voor mij een beetje als een vleeskeuring.

Maar daar zullen veel mannen het niet mee eens zijn.

Gewoon lekker een blind date regelen op basis van de recensies hier op GR… ik heb hier ook nog nooit een voorstelrondje gedaan. Als ik ergens anders een voorstelrondje deed had ik vaak achteraf spijt dat ik toch voor de verkeerde had gekozen! 😂

Terug
Bovenaan Onderaan