Algemeen Rendez-Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In de buurt zou alleen DG Bergen op Zoom zijn, maar lees er nooit iets over. Dus dan liever iets verder rijden en naar Made. Tot nu toe op 1 dame na altijd een succes. Maar goed ik heb alleen een date gehad met Chantal en Lizzie en dat is het "type" wat ik zoek, slank, lang(er) haar, lief, teder een beetje GFE.

ja zag het, jammer.... daarom advies nodig.

Lizzie, Britt en Chantal vallen af, werken niet op vrijdag, helaas.
Lindsey is wat dikker volgens mij, geeft niet natuurlijk, maar zoek graag een slanke dame met lang haar.
Lizzie, britt, chantal en lindsey goede keus. Kijk ook eens naar Demi en Lois, met beide ook zeer fijne dates gehad

Ieder zijn keuze natuurlijk, maar je laat met Lindsey wel een pareltje schieten hoor! Haar vind ik nou echt een geweldige dame. Teder, lief, 100% GFE en ook nog eens iemand waar je een leuk gesprek mee kunt voeren.
hmmm je hebt helemaal gelijk, respect. Alleen mijn "stoute" date moet dan net even iets anders zijn dan thuis, ik wil me dan weer even jong voelen en met een slanke droom-dame daten, gaat bij mij ook niet 100% om de sex, daarom ook altijd minimaal 1,5u.
Lois is ook een topper lang slank welbespraakt sexy zoenen mid 20 en heel geil zeker een date waardig
Lois had ik ook al vaker naar gekeken, net als Scarlet, lijkt me ook een topper. Zoenen is heeeeeeel belangrijk voor mij, dus dat is goed nieuws.
Lindsey is heel leuk en lief ,heerlijke sex met haar

Laatst bewerkt:
Pfffff nu wordt de keus voor een vrijdag-date wel erg lastig:
- Gabriella
- Lois
- Joy
- Merel

Misschien eens een dame met cup B of C en die echt wil zoenen, uiteraard ben ik schoon en is de klik er. Eentje die stoer en stout is, zelf initiatief neemt en lang(er) haar heeft. Ik durf niet zomaar te gokken, als het "druk" is heb je maar 2 dames om uit te kiezen. Zit je daar, komen er 2 of 3 voorbij en zit er niets bij. Wat een luxe probleem... Verder dan Lizzie en Chantal ben ik nog niet geweest, maar die werken vrijdag niet. Jullie maken het niet makkelijk... hahahaha

- Gabriella
- Lois
- Joy
- Merel

Misschien eens een dame met cup B of C en die echt wil zoenen, uiteraard ben ik schoon en is de klik er. Eentje die stoer en stout is, zelf initiatief neemt en lang(er) haar heeft. Ik durf niet zomaar te gokken, als het "druk" is heb je maar 2 dames om uit te kiezen. Zit je daar, komen er 2 of 3 voorbij en zit er niets bij. Wat een luxe probleem... Verder dan Lizzie en Chantal ben ik nog niet geweest, maar die werken vrijdag niet. Jullie maken het niet makkelijk... hahahaha
Heb ik ook een keer gehad dat ik een dame moest kiezen omdat er geen andere vrijwaren. Ik zal geen naam noemen maar dat was eens en nooit meer.

- Gabriella
- Lois
- Joy
- Merel

😂😂😂 Ik heb net een afspraak gemaakt met Chantal voor volgende week woensdag. Ik ben benieuwd

Heb ik ook een keer gehad dat ik een dame moest kiezen omdat er geen andere vrijwaren. Ik zal geen naam noemen maar dat was eens en nooit meer.
Nu kun je volgens mij nooit mis bij RVP made, maar helaas was mijn "mindere" ervaring ook daar, 3 dames en dan maar de beste vd 3, was geen succes, absoluut geen klik. Maar geeft niet, ze was erg aardig verder.

Op het rooster van morgen (vrijdag) staat alleen Lois van jouw lijstje! Dus je zal echt op ontdekkingstocht moeten of Lois snel boeken!

te klikken.​

Wat als je ze allemaal gaat uitproberen? 😜
Ik heb van deze dames alleen ervaring met Cristel, maar ik weet niet of dat jouw type is. En Lauren staat hoog op mijn verlanglijstje om een keer te bezoeken.

Laatst bewerkt:
Op het rooster van morgen (vrijdag) staat alleen Lois van jouw lijstje! Dus je zal echt op ontdekkingstocht moeten of Lois snel boeken!

te klikken.​

Ik heb van deze dames alleen ervaring met Cristel, maar ik weet niet of dat jouw type is. En Lauren staat hoog op mijn verlanglijstje om een keer te bezoeken.
Bedankt, is voor volgende week.
Maar de hele lijst... hmmmm geen trio maar een 8-io hahaha
Trio...durf ik niet.
Ik probeer wel altijd van tevoren te boeken. Ik heb niet zoveel vrije tijd. Zonde om dan op de bonnefooi te gaan
precies.... daarom moet ik ook plannen.
Op jouw verantwoording dan 😂. Nee dat komt wel goed.
Deal !!

te klikken.​

Lauren.... een girl next door, lijkt me een prachtige dame. Merel, Scarlet, Camila, pffff misschien toch maar eens 10 stuks boeken...hahaha

Laatst bewerkt:
-- "probleempje" ;)
Ik heb jullie advies nodig. Na jaren de stap eindelijk eens durven nemen om naar een DVP te gaan. RVP Made daar ben ik "ontmaagd" in de DVP wereld door Chantal. Per ongeluk daarna ook eens terecht gekomen bij Lizzie en dus daarmee twee geweldige dames die nu mijn "vaste" date zijn. Nu wilde ik Britt, op jullie advies aan min lijstje toevoegen, alleen Britt en Chantal werken op vrijdag niet en ik kan alleen op vrijdag, over 2 weken. Lizzie is bijna altijd volgeboekt, dus dat zal ook niet lukken, dus wat nu ? Wie past in dit rijtje ? Wie heeft advies ? Ik durf niet 1,5u te rijden en dan maar te gokken dat er een leuke dame bij zit. Kom ik daar heb ik keuze uit twee dames en als die niet bevallen....pfff wat dan. Wie heeft een leuke dame als advies voor mijn volgende vrijdag date ?
Afgelopen maand 2x bij RVP geweest en 1x naar Lovehotel EHV… dit weekend maar een keer overslaan. Elke date bij RVP is geslaagd. Voor Claudia kom ik graag nog een keer terug voor meer spektakel. Eva lijkt totaal niet op de blondine van de foto's, maar ook voor haar kom ik graag een keer terug. Beide dames uitgebreid gebeft, want dat vind ik toch het lekkerste om te doen. Maar wanneer ik bij deze dames terugkom weet ik niet want er is nog zoveel moois om bij RVP te ontdekken! Ik vermoed dat ik de vorige keer ook Lara heb gezien voordat ze vertrok en dat is helemaal mijn type. Lindsey en Lauren komen ook zeker nog aan de beurt komende maanden!

Afgelopen maand 2x bij RVP geweest en 1x naar Lovehotel EHV… dit weekend maar een keer overslaan. Elke date bij RVP is geslaagd. Voor Claudia kom ik graag nog een keer terug voor meer spektakel. Eva lijkt totaal niet op de blondine van de foto's, maar ook voor haar kom ik graag een keer terug. Beide dames uitgebreid gebeft, want dat vind ik toch het lekkerste om te doen. Maar wanneer ik bij deze dames terugkom weet ik niet want er is nog zoveel moois om bij RVP te ontdekken! Ik vermoed dat ik de vorige keer ook Lara heb gezien voordat ze vertrok en dat is helemaal mijn type. Lindsey en Lauren komen ook zeker nog aan de beurt komende maanden!

Ik heb ook zo mijn wensen wat betreft de dames, maar ik durf geen "risico" te nemen, wil gewoon dat alles 100% is.... ik moet er veel te lang op teren...hahaha. Zou wel elke week willen, maar kan geen gaatje vinden waar ik stiekem weg kan. Wilde 5 april naar Lois, maar was niet mogelijk. Nu stelde Marscha Demi voor....

Terug
Bovenaan Onderaan