Algemeen Rendez-Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag een bezoek gebracht bij Deedee, ik had deze dame nooit gezien bij mij vorige bezoeken bij RVP MADE...maar ze is er nieuw.
Ze kwam mij halen in de huiskamer...kennis gemaakt..afrekenen..naar de kamer ...wassen en op bed elkaar gestreld wat zo lekker was dat mijn jonge heer in vol ornaat was, ze ging er lekker opzitten en ze kreunde zo dat ik er extra geil van werdt...na verschillende standjes kwamen wij beide heerlijk klaar.💪💪💪
Wat heb ze prachtige ogen die mij zo verleidelijk aankeken.
Deedee je bent een mooie, lieve en mooie meid. BEDANKT...WIJ waren het wederzijds eens dat dit bezoek een vervolg moet krijgen .👌👌👌
Dus weer een ' vriendin " erbij in Made...waar de KEUZE REUZE IS,
Wat een leuke, lekkere en spontane dames...en ook de gastvrouwen zijn erg aardig.👍👍👍🙋🙋🙋🙋

als ik zaterdag rond 19:30u naar RVP ga, is het dan verstandig om vooraf een een afspraak te maken of kan ik nog een voorstelrondje krijgen? Normaal gesproken boek ik daar altijd van te voren een dame, maar ik twijfel of ik dat dit keer moet doen. Als er niemand beschikbaar blijkt te zijn rijd ik door naar Breda.

De twijfel komt ook doordat ik moeilijk kan kiezen. Morgenavond staan Lizzie, Claudia, Eva en Esther op het rooster. Ik ben vooral nieuwsgierig hoe Esther er uit ziet. Kan iemand mij dat vertellen?

Terug
Bovenaan Onderaan