Algemeen Rendez-Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik droom er ook al een tijd van om een trio te doen met Chantal en Britt. Maar dan nooit voor een half uur natuurlijk, maar voor 1,5 of 2u. Je moet wel lekker de tijd hebben toch ?

Ik vindt het altijd lastig rekenen, dus 240 p/u en dan 2x 50 PZC ? 340 voor 1,5u ? of reken ik dan verkeerd ?

Mijn wens zou nog wel zijn dat de DVP of beide gewoon in jeans en een sweater/hoodie mij op komen halen en we op de kamer elkaar uit kleden, ik wordt echt enorm geil als een dame mij uitkleed. Maar of ze dat doen ? Zich aankleden en dan op de kamer weer uitkleden....

Soms weet ik ook niet zo goed wat ik zou wensen of wat nog eens leuk zou zijn, echte wensen heb ik niet, dus hoop altijd maar dat de dame het voortouw neemt. Telkens wil ik "geiler" zijn, dus echt een "heet" spel van maken, maar vaak is het zoenen, PZC, beffen, neuken en dan klaar en ouwehoeren. Klinkt gek maar ik moet in mijn hoofd "geil" zijn anders komt ie niet omhoog. Als ik gezellig aan het babbelen ben, kunnen ze alles bij me doen, maar dan heeft "ie" er geen zin in, maar ga ik zelf opgewonden denken, dan is ie weer paraat. Dus een 2e keer na het babbelen zit er vaak niet in, gewoon geestelijk niet in de mood. Niet erg hoor, want ik lig in bed met een lieve lekker meid, klaag niet, al wordt het vaak wel koud en zou soms wel een deken willen...hahaha

Dus ja een trio, dat lijkt me wel wat..... geen idee hoe dat gaat en wat ze dan doen ?
Een trio is €240 voor een uur. Dat is 160 voor 1 dame incl kamer + 80 voor de 2de dame die je het beste op de kamer contant betaald.
Als jij van tevoren aangeeft wat je wil is veel mogelijk, ook kleding voorkeur. Zelf vind ik het geil om met 1 dame naar de kamer te gaan en terwijl we bezig zijn de tweede erbij komt. Ik merk wel dat de aandacht vnl naar 1 ding gaat. Bijvoorbeeld als je aan het beffen bent, je minder voelt van het pijpen. Maar het is erg geil 4 handen, 2 monden te voelen en vooral bekeken te worden als je bezig bent.

Een trio is €240 voor een uur. Dat is 160 voor 1 dame incl kamer + 80 voor de 2de dame die je het beste op de kamer contant betaald.
Als jij van tevoren aangeeft wat je wil is veel mogelijk, ook kleding voorkeur. Zelf vind ik het geil om met 1 dame naar de kamer te gaan en terwijl we bezig zijn de tweede erbij komt. Ik merk wel dat de aandacht vnl naar 1 ding gaat. Bijvoorbeeld als je aan het beffen bent, je minder voelt van het pijpen. Maar het is erg geil 4 handen, 2 monden te voelen en vooral bekeken te worden als je bezig bent.
Ja en Chantal houd er van om gebeft te worden ,en er kan veel bespreek wat je wil en dan kom je een eind bij je droom
Ook speciale prijs bij trio of gewoon 2 maal compleet afrekenen
Het is 160€ per uur 80 voor de tweede dame en 50€pp voor pijpen zonder ,heb je nog andere wensen vraag het en niet voor alles moet betaald worden

Ja en Chantal houd er van om gebeft te worden ,en er kan veel bespreek wat je wil en dan kom je een eind bij je droom

Het is 160€ per uur 80 voor de tweede dame en 50€pp voor pijpen zonder ,heb je nog andere wensen vraag het en niet voor alles moet betaald worden
Ja zo, zag ook al voorbij komen lesbisch trio er nog eens 50pp bij komt
Dan wordt t wel heel duur uurtje

Ja zo, zag ook al voorbij komen lesbisch trio er nog eens 50pp bij komt
Dan wordt t wel heel duur uurtje
Wat is een lesbisch trio en doen Britt en Chantal dat ?
240 p/u voor een trio.
320 voor 1,5 denk ik ?
Van 240 betaal je 160 aan de balie en 80 op de kamer ? + PZC.

Terug
Bovenaan Onderaan