Algemeen Rendez Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik weer een keer tijd heb moet ik er ook weer eens een keer langs voor een dame die ik nog niet ken.

Er zijn genoeg nieuwe (en inmiddels minder nieuwe) gezichten waar ik wel beter mee wil kennismaken. Scarlett, Caitlin, Merel, Lois en Lizzie in ieder geval..

Eigenlijk vind ik de kwaliteit van de sex belangrijker dan het uiterlijk van de dame. Maar ik vind dames met lang donker haar toch wel erg aantrekkelijk. Vorige week moest ik een poosje wachten en zag 3 dames voorbij komen die erg mooi waren. Sky, Lauren en Aliya. Wie bevelen jullie aan? Ik nijg naar Sky, maar kan hier geen recensie vinden. Of misschien nog wel een ander? Er zijn meer donker harige schoonheden daar.

Gisteren voor het eerst hier langsgegaan en een afspraak gemaakt voor een trio met Merel en Loïs. Wat een leuke dames. Ik had voor een uur geboekt maar de tijd vloog zo voorbij. Met beide dames heerlijk gekletst en seks gehad. Beide dames zagen er bloedmooi uit. Het samenspel van deze dames was echt mooi om te zien. Dit smaakte zeker naar meer. Als je al die kant op gaat en een trio wilt kan ik je echt deze combi aanraden.

Zelf boek in altijd vooraf, niets vervelender dan je favoriete dame mislopen, of een dame die je graag wilt bezoeken.
Is het verstandig om vooraf een afspraak te maken bij rvp. Wil een keer in de ochtend gaan. Ben een keer op woensdagmiddag weggegaan omdat alle kamers bezet waren
Ja is verstandig altijd druk en zeker de favorieten dames zijn vaak bezet ,op tijd bellen

komt het vaak voor dat dames niet komen opdagen?
Ik een keer… dame durfde door zware sneeuwval niet de weg op. Was +/- 10 jaar geleden in de ochtend niets aan de hand later ben ik een half uur bezig geweest om mijn auto de parking bij mij achter uit te krijgen. Ik snapte haar wel. Die dag wel kennis gemaakt me Chelsey Lanette. Die was er al voor de sneeuw

Vandaag zat ik bij rendez vous in de huiskamer te wachten op mijn afspraak met Lois. De gastvrouw kwam vragen of ik er bezwaar tegen had dat er nog iemand in die kamer kwam zitten. Ik had geen bezwaar: het is toch duidelijk wat we daar komen doen. De gastvrouw zei: het is een moeder met haar zoon. Mmm, dat had ik niet verwacht. Ja, zei de gastvrouw, de zoon heeft een beperking en zijn moeder brengt hem zo nu en dan hier, zodat hij hier kan relaxen. Ik merkte dat het een soort stamgasten waren. De meisjes kenden hem en het was eigenlijk heel gewoon. Mooi dat die moeder dat doet voor haar zoon. Ik vond het wel bijzonder.

ik vermoed dat het eens kan voorvallen dat een dame op voorhand een aantal dagen opgeeft waarin ze de komende week komt werken. Maar dat ze in de loop vd week beslist om een bepaalde dag niet te komen.

Ik vermoed dat ze zulke "twijfeldagen" wel op voorhand doorgeven aan de gastvrouw zodat je de dame niet op voorhand kan boeken voor die dag. Op die manier houdt zij de vrijheid om al dan niet te komen en is de klant niet teleurgesteld.

Heb ik in alle jaren dat ik daar al kom maar 2x meegemaakt, en dat was als ik op voorhand geboekt had. Ook bij DvPs kan het een keer gebeuren dat ze met griep wakker worden oid.

Komt vaker voor dat alle dames die wel aanwezig zijn gewoon bezet/volgeboekt zijn. Dan heb je wel pech als je op goed geluk binnen stapt.

Vandaag zat ik bij rendez vous in de huiskamer te wachten op mijn afspraak met Lois. De gastvrouw kwam vragen of ik er bezwaar tegen had dat er nog iemand in die kamer kwam zitten. Ik had geen bezwaar: het is toch duidelijk wat we daar komen doen. De gastvrouw zei: het is een moeder met haar zoon. Mmm, dat had ik niet verwacht. Ja, zei de gastvrouw, de zoon heeft een beperking en zijn moeder brengt hem zo nu en dan hier, zodat hij hier kan relaxen. Ik merkte dat het een soort stamgasten waren. De meisjes kenden hem en het was eigenlijk heel gewoon. Mooi dat die moeder dat doet voor haar zoon. Ik vond het wel bijzonder.
Daar is dit ook echt het juiste adres voor. Ik ben echt onder de indruk van de ambiance en gemoedelijkheid. Echt één van de betere huizen. Altijd netjes en altijd vriendelijk.

Leuk verhaal en mooi dat dit zo kan. Dankjewel voor het delen.

Terug
Bovenaan Onderaan