Zij is al eerder daar een jaar of zo weg geweest. Ik verwacht haar wel weer een keer terug.Alleen de foto is weg.
Ik denk om privacy redenen. Als je belt of apt kan je nog boeken volgens mij.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZij is al eerder daar een jaar of zo weg geweest. Ik verwacht haar wel weer een keer terug.Alleen de foto is weg.
Dat kan zomaar kloppen, ik zeg ook niet dat het een zekerheid is. Ik knoop twee zaken aan elkaar. Wat ik wel zeker weet is dat er gisteren een dame afscheid heeft genomen, dus is het op zijn minst toevallig.Alleen de foto is weg.
Sanne staat er nog op Violet niet meer.Dat kan zomaar kloppen, ik zeg ook niet dat het een zekerheid is. Ik knoop twee zaken aan elkaar. Wat ik wel zeker weet is dat er gisteren een dame afscheid heeft genomen, dus is het op zijn minst toevallig.
Zucht…. Ben bang dat ik binnenkort RVP maar weer ga bezoeken. Al dat moois dat daar rondloopt
Toppertje!Iemand ervaring met Christel?
Zelf boek in altijd vooraf, niets vervelender dan je favoriete dame mislopen, of een dame die je graag wilt bezoeken.Is het verstandig om vooraf een afspraak te maken bij rvp. Wil een keer in de ochtend gaan. Ben een keer op woensdagmiddag weggegaan omdat alle kamers bezet waren
Zelf boek in altijd vooraf, niets vervelender dan je favoriete dame mislopen, of een dame die je graag wilt bezoeken.
Ja is verstandig altijd druk en zeker de favorieten dames zijn vaak bezet ,op tijd bellenIs het verstandig om vooraf een afspraak te maken bij rvp. Wil een keer in de ochtend gaan. Ben een keer op woensdagmiddag weggegaan omdat alle kamers bezet waren
Is het verstandig om vooraf een afspraak te maken bij rvp. Wil een keer in de ochtend gaan. Ben een keer op woensdagmiddag weggegaan omdat alle kamers bezet waren
komt het vaak voor dat dames niet komen opdagen?Absoluut verstandig. Ik zou (in het algemeen) niet graag willen gokken op een voorstelronde.
Nee nog nooit mee gemaakt is een betrouw baar huis met goeie hulp om een dame naar wens uit te zoeken als je bepaalde dingen wildkomt het vaak voor dat dames niet komen opdagen?
Ik een keer… dame durfde door zware sneeuwval niet de weg op. Was +/- 10 jaar geleden in de ochtend niets aan de hand later ben ik een half uur bezig geweest om mijn auto de parking bij mij achter uit te krijgen. Ik snapte haar wel. Die dag wel kennis gemaakt me Chelsey Lanette. Die was er al voor de sneeuwkomt het vaak voor dat dames niet komen opdagen?
komt het vaak voor dat dames niet komen opdagen?
Heb ik in alle jaren dat ik daar al kom maar 2x meegemaakt, en dat was als ik op voorhand geboekt had. Ook bij DvPs kan het een keer gebeuren dat ze met griep wakker worden oid.komt het vaak voor dat dames niet komen opdagen?
Daar is dit ook echt het juiste adres voor. Ik ben echt onder de indruk van de ambiance en gemoedelijkheid. Echt één van de betere huizen. Altijd netjes en altijd vriendelijk.Vandaag zat ik bij rendez vous in de huiskamer te wachten op mijn afspraak met Lois. De gastvrouw kwam vragen of ik er bezwaar tegen had dat er nog iemand in die kamer kwam zitten. Ik had geen bezwaar: het is toch duidelijk wat we daar komen doen. De gastvrouw zei: het is een moeder met haar zoon. Mmm, dat had ik niet verwacht. Ja, zei de gastvrouw, de zoon heeft een beperking en zijn moeder brengt hem zo nu en dan hier, zodat hij hier kan relaxen. Ik merkte dat het een soort stamgasten waren. De meisjes kenden hem en het was eigenlijk heel gewoon. Mooi dat die moeder dat doet voor haar zoon. Ik vond het wel bijzonder.